نماینده دشتی و تنگستان از صدور رایگان پروانه ساختمانی احداث درمانگاه تامین اجتماعی توسط شهرداری خورموج خبر داد.

سید کمال الدین شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: احداث درمانگاه تامین اجتماعی خورموج در فروردین ماه سال‌جاری با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کلنگ‌زنی شد و پیگیری های لازم برای تسریع در احداث آن انجام شده است.

وی گفت: شهرداری و شورای‌شهر خورموج هم در تغییر کاربری زمین و هم در صدور پروانه احداث ساختمان درمانگاه همکاری مناسبی انجام داده و به نمایندگی از مردم شریف دشتی و تنگستان از ایشان تشکر میکنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی خورموج طبق برنامه زمانی که در زمان مراسم آغاز عملیات اجرایی توسط وزیر محترم و مدیرکل تامین اجتماعی استان اعلام شد، میبایست حداکثر طی ۱٨ ماه احداث شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان با اعلام تایید و تصویب شدن طرح و نقشه مرکز درمانی تامین اجتماعی خورموج، افزود: اجرای این درمانگاه می بایست توسط مدیریت طرح و اجرای خانه سازی ایران به مناقصه گذاشته شود و این امر نیازمند تسریع است تا طبق برنامه زمانبندی اعلام شده به اتمام برسد.

شهریاری گفت: مستمری‌بگیران و بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی سه بخش مرکزی، کاکی و شنبه و طسوج شهرستان دشتی به ترتیب ۷۲۰۰ نفر، ۲۷۵۰ و ۷۱۹ نفر است و با احتساب بیمه‌شدگان تبعی، بیش از ۴۰ هزار نفر در شهرستان دشتی از خدمات رایگان درمانی تامین اجتماعی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.