یونس خسروانی روز دوشنبه با گرامیداشت هفته تامین اجتماعی (19 تا 25 ام تیرماه) در گفت وگو با ایرناافزود:
شعب تامین اجتماعی استان، با تشکیل کمیته هایی در حال بررسی درخواست های ثبت شده کارفرمایان برای بهره مندی از طرح بخشودگی جرایم بیمه ای و اعمال قانون هستند.
وی یادآورشد:برای حمایت از کالای ایرانی و اشتغالزایی همزمان با سراسر کشور در خرداد ماه امسال طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب در این استان نیز آغاز شد.
خسروانی اظهارداشت:کارفرمایان واجد شرایط برای بخشودگی بدهی های بیمه ای قطعی شده اسفندماه 1395 تا 10 تیرماه سال جاری مهلت دارشتند درخواست خود را برای استفاده از مزایای بخشودگی جرائم بیمه ای به شعب تامین اجتماعی استان ارائه دهند.
خسروانی ادامه داد: طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب شامل کارفرمایان کارگاه های معدنی، تولیدی، خدماتی و صنعتی و اشخاص حقیقی و حقوقی است.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: 80درصد جمعیت یک میلیون و 150هزار نفری این استان اعم از بیمه شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.
وی افزود:به منظور پاسخگویی و رسیدگی به سوالات و مشکلات و مخاطبان سازمان تامین اجتماعی مدیران و کارشناسان این اداره کل طی ویژه برنامه هایی در جمع شهروندان هم استانی حضور پیدا می کنند.
خسروانی ادامه داد: در این راستا کارشناسان تامین اجتماعی استان بوشهر 21 و 22 تیرماه در میدان شهید رئیسعلی دلواری پاسخگو سوال های بیمه ای مخاطبان خواهند بود.
مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر افزود: این برنامه با عنوان ' از من بپرس' از ساعت 21 تا 23 برگزار می شود.
خسروانی گفت: در پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته نیز در استان کارشناسان بیمه تامین اجتماعی در مصلی های نماز جمعه پاسخگوی جامعه هدف خود خواهند بود.
وی یادآور شد: در زمان حاضر 15 شعبه و پنج کارگزاری این اداره کل در استان بوشهر فعالیت دارند.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.