به گزارش جماران به نقل از ایرنا این تجمع که از ساعت 19 آغاز و تا ساعت 23 ادامه داشت آمد و شد خودروها در خیابان های منتهی به میدان 17 شهریور را مختل کرد.
در این تجمع اقشار مختلف مردم با سردادن شعارهایی نسبت به مشکلات ایجاد شده برای تامین آب و بی نظمی در توزیع آن ابراز گله مندی کردند.
تجمع کنندگان که همراه خود دست نوشته هایی داشتند اعلام کردند این وضعیت زندگی آنان را با مشکلات جدی روبرو کرده است.
معاون فرمانداری دشتستان نیز با حضور درجمع تجمع کنندگان قصد بیان اقدام های انجام شده برای رفع مشکلات فراروی مردم را داشت که افراد با سردادن شعارهایی مانع از این مهم شدند.
آب شهرستان دشتستان از تصفیه خانه بوشیکان در استان فارس تامین می شود که بدلیل خشکسالی طولانی مدت میزان انتقال آب از خط آبرسانی یادشده کاهش چشمگیری یافته است.
باتوجه به اینکه بخشی از آب رودخانه شاپور توسط کشاورزان شهرستان کارزون مصرف می شود مسوولان استان بوشهر در راستای تامین آب مردم به ازای هر هکتار 140 میلیون ریال بابت عدم کشت محصول به کشاورزان پرداخت می کنند اما براساس آنچه گفته می شود شماری از کشاورزان نسبت به تعهدات خود پایبند نیستند.
باتوجه به مشکلات ایجاد شده با پیگیری مسوولان استانداری بوشهر هیاتی از وزارت نیرو و شرکت آب و فاضلاب کشور برای بررسی این موضوع امروز به استان بوشهر اعزام شده اند.
در زمان مخابره خبر هرچند تجمع پایان یافته است اما همچنان مسیرهای منتهی به میدان 17شهریور توسط پلیس بسته شده است و افراد نیز بصورت پراکنده در خیابان های یادشده حضور دارند.
7212/6045

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.