محمد طاهری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سه کیلومتر از مجموع اجرای 5.5 کیلومتر این طرح شامل حذف پیچ خطرناک در تنگه اسخی و 2.5 کیلومتر دیگر در مجاورت روستای عامری است.
وی اظهارداشت: عملیات اجرایی این طرح پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار بزودی آغاز می شود که پیگیری های نماینده حوزه انتخابیه با وزیر راه و شهرسازی در تامین اعتبار و روند شتاب بخشیدن آن نقش موثری داشته است.
طاهری گفت: دو بانده کردن جاده دیلم - بهبهان همانند محور دیلم به گناوه در کارنامه افتخارات عملکرد دولت تدبیر و امید و ثبت و ماندگار خواهد ماند.
سرپرست فرمانداری دیلم بیان کرد: طول محور دیلم به بهبهان 25 کیلومتر است و در تلاشیم هفت کیلومتر دیگر این محور از سمت روستای عامری تا ابتدای سه کیلومتری شهر دیلم امسال نیز اجرایی شود.
اجرای طرح دو خطه کردن جاده روستای عامری این شهرستان که بخشی از راه اصلی استان های بوشهر و خوزستان است و به جاده مرگ معروف شده، از مطالبه های چندین ساله مردم شهرستان دیلم بوده است.
این جاده که از محورهای ارتباطی پرتردد و حادثه خیز استان های بوشهر و خوزستان است، بدلیل عرض کم و باریک بودن سالانه حوادث رانندگی زیادی در آن رخ می دهد و تاکنون هموطنان زیادی جان خودرا در آن از دست داده اند.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.