حجت الاسلام عبدالحمید خدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با ابراز رضایتمندی از توافق های بدست آمده بین دو قوه افزود: در این نشست ها که معاون اول رئیس جمهوری، رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی حضور داشتند، مسایل و مشکلات کلان کشور بررسی و تصمیم هایی اتخاذ شد.
وی اظهارداشت: در این نشست ها بنا شد که پیشنهادهای کمیسیون اقتصادی مجلس توسط دولت اجرایی و مجلس نیز یک طرح دو فوریتی آماده و به دولت ارایه دهد.
خدری گفت: نظر نمایندگان مجلس بر این بود که این طرح را درقالب پیشنهاد به دولت ارایه و اگر اجرایی نشد، قانون شود.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه برای عبور از مشکلات کشور به وحدت، انسجام و همدلی همه جانبه همه گروه ها و آحاد جامعه نیاز است، گفت: وحدت ایجاد شده میان گروه های سیاسی کشور دراین برهه حساس کشور موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.
وی اظهارداشت: مشکلات پیش آمده کشور با تدبیر و تلاش مضاعف مسئولان و پشتیبانی و صبوری ملت سرافراز ایران حل و به سلامتی عبور خواهیم کرد.
خدری، به آخرین پیگیری های بعمل آمده با وزیر راه وشهرسازی درباره عملیات اجرایی 12 کیلومتر حادثه خیز محور دیلم – بهبهان اشاره کرد و گفت: در هفته آینده مناقصه این طرح انجام خواهد شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح های احداث ساختمان تامین اجتماعی دیلم ، جاده گناوه - میشان، گناوه - گچساران، طرح های بوستان امید و سد دره امیری با مساعدت دولت در برنامه کاری قرار گرفته که بخشی از اجرایی و بخش دیگری در آینده نزدیک انجام می شود.
وی اهتمام استاندار بوشهر به برطرف کردن کمبود ها و توسعه متوازن بین شمال وجنوب را رضایت بخش دانست و گفت: طرح منطقه ویژه اقتصادی شمال استان با محوریت شهرستان دیلم که زمینه ساز اشتغال بی شماری خواهد بود با آخرین پیگیری ها با سرمایه گذار مربوطه، درآینده نزدیک به صورت رسمی فعال و اجرایی خواهد شد.
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی دیدار با فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا را از برنامه های خود در طول تعطیلات مجلس عنوان کرد و افزود: برای رسیدگی و حل مشکلات به شهر و روستاهای حوزه انتخابیه به همراه مسئولان استانی و شهرستانی سرکشی می شود.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.