به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید عبدالرضا هاشمی در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات همکاری همه قوا و استفاده از حمایت و پشتیبانی ملت است.
وی با اشاره به تاکید رهبرمعظم انقلاب در خصوص ایجاد قرارگاه اقتصادی بیان کرد: اگر ملت در کنار دولت باشد هیچ مشکل حل نشده ای در جامعه باقی نمی ماند.
هاشمی تاکید کرد: یکی از راههای مهار التهاب اقتصادی امروز مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی است وقوای مجریه و قضائیه باید با تمام توان با این افراد که جامعه را با مشکل مواجه کرده اند مقابله کنند.
امام جمعه موقت بوشهر در خصوص ترمیم کابینه دولت دوازدهم گفت: اگر دولت نیاز به ترمیم دارد هیچ اشکالی ندارد که این کار با دقت انجام شود.
وی بیان کرد: دولت می تواند با ترمیم تیم اقتصادی خود از افراد خلاق، با ذوق، مخلص و با مدیریت جهادی استفاده کند.
هاشمی با تقدیر از بازاریان و کسبه و تعهد آنان نسبت به نظام اضافه کرد: مردم و به خصوص بازاریان در چهل سال گذشته با تمام وجود پشتیبان نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و نباید اجازه دهیم عده ای از بیان مطالبات قانونی مردم و بازاریان سوء استفاده کنند.
وی گفت: تلاش، همت و غیرت جوانان این سرزمین برای عزت و اقتدار ایران اسلامی در بازیهای جام جهانی درس بزرگی برای ملت و مسئولان است.
خطیب جمعه بوشهر افزود: مسئولان نیز می توانند با برنامه ریزی و تلاش مضاعف و استفاده از پشتیبانی و حمایت مردم بر مشکلات غلبه کنند.
وی تاکید کرد: مسئولان باید مطالبات مردم را به رسمیت بشناسند و در راستای رفع آنها برنامه ریزی کنند.
خطیب جمعه بوشهر با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا با تابلو و اسم دفاع از حقوق جهان را پر از ظلم و جنایت کرده است.
وی افزود: بمباران شیمیایی سردشت، حادثه هفتم تیر و به شهادت رسیدن آیت الله بهشتی و جمعی از یارانش، ترور شهید صدوقی، هدف قراردادن هواپیمای ایرباس جمهوری اسلامی و ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب نمونه ای از حقوق بشر آمریکایی است.
وی با تاکید براینکه بازی با آبروی افراد در فضای مجازی خلاف اصول اسلامی است اضافه کرد:
ما حق نداریم در فضای مجازی با آبروی افراد بازی کنیم و این کار خلاف تقوای الهی است.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.