به گزارش ایرنا، سعید زرین فر روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: براساس این تصمیم ساعت آغاز کار دستگاه های اجرایی و ادراه ها در استان بوشهر از روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته 6 صبح و پایان کار آنها 12:30خواهد بود.
وی بیان کرد: همچنین روزهای پنجشنبه نیز مطابع ابلاغیه های قبل تعطیل است.
زرین فر ادامه داد: با وجود همه تذکرها در زمینه صرفه جویی برق و رعایت ساعت های اعلام شده شماری از دستگاه های اجرایی همچنان به اهمیت موضوع بی توجهی می کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بوشهر گفت: در این ارتباط براساس دستور استاندار بوشهر شرکت توزیع نیروی برق استان موظف است در صورت مشاهده هرگونه تخلف نسبت به قطع برق اداره های متخلف اقدام و تا کسب مجوز از مقام ارشد استان وصل مجدد برق آنها انجام نشود.
وی اضافه کرد: به منظور ساماندهی و مدیریت عرضه و تقاضای مصرف برق و براساس گزارش های شورای هماهنگی مدیریت بحران، شرکت توزیع برق و اداره کل هواشناسی استان مبنی بر افزایش دمای هوا و گسترش استفاده از تجهیزات سرمایشی، چاره ای جز تغییر ساعت کار اداره ها وجود ندارد.
پیش از نیز یک باردیگر براساس بخشنامه استانداری بوشهر ساعت کار اداره های این استان از 19 خرداد امسال از ساعت 6:30 تا 13:00 تعیین شده بود.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.