به گزارش ایرنا، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری روز چهارشنبه در نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر اظهار داشت: دشمن در مسائل اقتصادی تهاجم گسترده ای انجام داده برهمین اساس ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه باید وارد عمل شود و با توجیه مردم به حل مشکلات اقتصادی کمک کند.
وی تاکید کرد: اولویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ سازی مدیریت کم آبی، بیکاری، گرانی و پرداخت کردن بموقع حقوق کارگران است که همه این مشکلات مربوط به حوزه اقتصادی است.
امام جمعه بوشهر گفت: برطرف کردن مشکل بیکاری، گرانی و کم آبی تنها مربوط به یک دستگاه خاص و مشخص نیست بلکه همه مسئولان باید با همفکری و همکاری نسبت به کاهش این مشکلات کمک کنند.
وی بیان کرد: مردم استان بوشهر نجیب و با تحمل هستند و روحیه همگرایی موجود در بین مسئولان استانی را درک می کنند به همین دلیل مسئولان باید نسبت به حل مشکلات اولویت دار تمرکز لازم را داشته باشند.
امام جمعه بوشهر اضافه کرد: بزرگترین شاخص مدیریت درعرصه های مختلف آینده پژوهی و مدیریت بحران در آینده است که باید مورد توجه مدیران دستگاه های اجرایی باشد.
وی با تاکید بر شناسایی ظرفیت های دانشگاهی برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید تاثیر اجتماعی طرح های اجرا شده را مشخص کند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر باید زمینه ارائه برنامه های خود را در رسانه ملی فراهم و این رسانه نیز از نگاه این ستاد در عرصه مدیریتی و مشکلات اقتصادی برنامه تهیه و پخش کند.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.