به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه درنشست بررسی آخرین وضعیت ارتباطات و مخابرات این شهرستان افزود: توسعه زیرساخت تلفن ثابت در شهرهای دیلم و امام حسن باهمکاری شهرداری بزودی انجام و مطالبات مردم دراین حوزه برطرف خواهد شد.
وی اظهارداشت:با توجه به تراکنش بالای بازاریان از دستگاه های خود پرداز، نیاز به دسترسی و خدمات دهی بیشتر بویژه در ایام تعطیلات دارند که بدین منظور طرح فیبر نوری بازار مرکزی دیلم (بازار کویتی ) اجرا خواهد شد.
سرپرست فرمانداری دیلم بر بررسی دقیق وضعیت آنتن دهی اپراتورهای تلفن های همراه در راه های برون شهری تاکید کرد و گفت: بخشداران این شهرستان درمورد امکان راه اندازی مجدد چهار دفتر تعطیل شده خدمات ارتباطی در روستاها باهمکاری پست بانک اقدام کنند.
وی، توجه به سلامت جامعه را از اولویت های دولت دانست و افزود: برای حل مشکل پارازیت دربرخی نقاط شهر، وضعیت تداخل رادیویی (پارازیت) با همکاری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در اسرع وقت بررسی می شود.
طاهری، خواستار اضافه شدن دستگاه خودپرداز در شهر امام حسن و روستای سیاهمکان و اجرای فیبر نوری در روستاهای بنه خاطر،کنارکوه و بیدو شد و گفت: با اجرای طرح خدمات اجباری روستایی (کنسرسیوم های وب و آواسل) اینترنت پرسرعت در روستاهای این شهرستان توسعه و بهبود می یابد.
شهرستان دیلم با 34 هزارنفر جمعیت در 200 کیلومتری شمال مرکز استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.