به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز یکشنبه در همایش اصناف و بازار افزود: حمایت از کالای ایرانی زمینه رونق اقتصادی رافاهم و مشکلات گوناگون موجود در این عرصه را برطرف می‌کند.
وی با تاکید بر مقابله با قاچاق کالا و ارز گفت: یکی از صدمات وارده به اقتصاد جامعه، قاچاق کالا است که مبارزه با این مهم در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.
گراوند با اشاره به اینکه قاچاق کالا اقتصاد سالم جامعه را تهدید می‌کند ادامه داد: برای مقابله با سیاست‌های دشمن در عرصه جنگ اقتصادی، بازاریان باید علاوه بر حمایت از کالای ایرانی از ورود و عرضه کالای قاچاق جلوگیری کنند زیرا این پدیده بازار سالم را تهدید می‌کند.
وی تاکید کرد: در جنگ اقتصادی دشمن کسانی می‌توانند وارد عرصه شوند که سالم سازی بازار و انقلابی عمل کردن را مورد توجه قرار دهند.
استاندار بوشهر یادآور شد: بازاریان استان بوشهر همواره در جامعه اسلامی نقش تاثیرگذار داشته‌اند که در پیروزی و تداوم انقلاب و دفاع مقدس نقش بازاریان استان بی بدیل بود.
وی افزود: اصناف در پیروزی انقلاب، تداوم آن، دوران دفاع مقدس و اینک نیز در جنگ فرهنگی و اقتصادی دشمنان نقش خود را بخوبی ایفا کرده‌اند.
گراوند، انقلابی‌گری را از دیگر ویژگی‌های اصناف دانست و گفت: بازاریان در مقابله با جنگ‌های اقتصادی و روانی دشمن جایگاه تاثیرگذاری دارند که باید در این عرصه همانند دیگر عرصه‌ها نقش‌آفرینی کنند.
7212/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.