به گزارش ایرنا، روابط عمومی بخشداری امام حسن روز چهارشنبه به نقل از کریم خلیفه لیراوی افزود: مردم این منطقه مطمئن باشند که ضمن درک کامل از نگرانی ها و احترام به حقوق آنها با رعایت کامل آرامش از تجمع های غیرقانونی که امکان دارد به تنش های اجتماعی منجر شود پرهیز تا اجرای مصوبه های صورت گرفته بخوبی انجام شود.
وی اظهارداشت: در اجرای توافق و مصوبه های صورت گرفته، به منظور بررسی آخرین وضعیت نیروهای فعال در محل تلمبه خانه گوره در بازدیدی که توسط مسئولان ذی ربط شهرستان دیلم روز گذشته از محل تاسیسات نفتی این منطقه به عمل آمد بررسی ها نشان داد تاکنون در گوره A و C هیچ نیروی جدیدی مشغول فعالیت نشده اند.
در هفته گذشته شماری از جوانان جویای کار شهرسان های گناوه ودیلم در اعتراض به آنچه بی‌عدالتی در جذب نیرو توسط شرکت نفت گچساران در منطقه گوره نامیدند برای ساعاتی راه ورودی اتوبوس کارکنان شرکت بهره بهرداری نفت و گاز گچساران به تلمبه خانه نفت گوره را مسدود و از ورود کارکنان به محل کار خود جلوگیری کردند که با پادرمیانی مسئولان مربوطه، تجمع کنندگان محل را ترک کردند.
در فراخوانی که در هفته جاری نیز در فضای مجازی انتشار یافت مجدد از جوانان این منطقه خواسته شد تا روز چهارشنبه (امروز) مجدد در مسیر راه ورودی به منطقه نفتی گوره تجمع کنند.
تلمبه خانه گوره که کار انتقال نفت از حوزه های نفتی را به پایانه های نفتی میسر می کند در مجاورت روستای سیاهمکان از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر قرار دارد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب و حوزه فعالیت آن در استان های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر و فارس است.
میدان نفتی گچساران دومین میدان بزرگ نفتی ایران است که در محدوده شهرستان گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد و در فاصله 220 کیلومتری از جنوب شرقی اهواز قرار دارد.
شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در زمینه استخراج، پالایش و انتقال نفت خام،گاز طبیعی و تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند.
بخش امام حسن از توابع شهرستان دیلم در شمال استان بوشهر واقع است.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.