به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشبه به نقل از عباس‌ قلی‌پور افزود: دستورالعمل استقرار میز خدمت در ادارات استان بوشهر ابلاغ شده و باید در ورودی دستگاه‌های اجرایی در طبقه هم‌کف برای ارائه امور و مطالبات مردم ایجاد ‌شود.
وی اضافه کرد: عوامل مجرب و مسلط برای رسیدگی به امور مراجعه کنندگان در میز خدمت ادارات مستقر می شوند و برای تحقق حقوق شهروندی و تسریع در ارائه خدمات به مراجعه کنندگان و حل مشکلات آنان پیگیری و رسیدگی های لازم را انجام می دهند.
مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر گفت: فعالیت و عملکرد میز خدمت ادارات پس از 2 هفته بررسی و بازرسی می‌شود.
قلی‌پور، تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم را از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان دانست و ادامه داد: میز خدمت در دستگاه‌های اجرایی استان به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه می‌کند.
وی، اظهارداشت: روان‌سازی خدمات در دستگاه‌های اجرایی از طریق میز خدمت ضروری است و باید در کمترین زمان ممکن، خدمات لازم و مورد نیاز مردم ارائه و از سردرگمی ارباب‌رجوع به دیگر اتاق‌های ادارات جلوگیری شود.
6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.