به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: مردم این سرزمین همواره بحث ها و مشکلات فردی را از اصل نظام تفکیک می کنند و در جایی که لازم است جانانه از جمهوری اسلامی دفاع و پشتیبانی می کنند.
وی اضافه کرد: این روحیه و تعهد مردم نسبت به نظام باعث می شود مسئولان با انرژی و توان بیشتری برای مردم کار کنند.
جمشیدی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم گفت: ایجاد میز خدمت در دستگاه های اجرایی برای حفظ حقوق شهروندی و روان سازی خدمت رسانی به مردم است.
وی بیان کرد: میز خدمت در دستگاه های اجرایی نباید تزئینی باشد بلکه باید باعث جلب رضایت مندی مردم از عملکرد دستگاه های اجرایی شود.
فرماندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مدیریت مصرف انرژی گفت: درست مصرف کردن و مدیریت مصرف در همه امور بویژه در بخش آب و برق از ضرورت هایی است که باید در جامعه به فرهنگ تبدیل شود.
جمشیدی تاکید کرد: با درست مصرف کردن کمبودی در بخش های مختلف بویژه انرژی نخواهیم داشت.
وی همچنین با تاکید بر تکمیل طرح های نیمه تمام بیان کرد: با توجه به توزیع اعتبارات تا نیمه اول تیرماه دستگاه های اجرایی طرح های نیمه تمامی که باید تا هفته دولت و دهه فجر به بهره برداری برسد را مشخص کنند.
فرماندار بوشهر بر ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات در شهرستان بوشهر تاکید کرد.
وی همچنین بر توجه به حل مشکلات مردم جزیره خارگ و ایجاد زیرساخت های لازم و متناسب با جمعیت در شهر جدید عالیشهر تاکید کرد.
6047/6043
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.