عباس قلی پور روز سه شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود:براساس دستورالعمل ابلاغی خدماتی که به صورت مستقیم توسط دستگاههای اجرایی به مراجعه کنندگان ارایه می شود به جز موارد خاص باید از کانال میز خدمت بگذرد.
وی اظهارداشت: دستگاه های اجرایی استان بوشهر در هفته دوم تیرماه در ارتباط با استقرار و یا عدم استقرار میز خدمت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
قلی پور گفت: دستگاه های اجرایی در محل استقرار میز خدمت باید یک نفر کارمند، اتوماسیون، سامانه سامد و تشریفات اولیه برای میزبانی از اربابان رجوع را فراهم کنند.
وی ادامه داد: براساس ماده هشت مصوبه هیات وزران مبنی بر قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات دستگاه های اجرایی باید با تکمیل درگاه های اطلاع رسانی خود در این زمینه به یک شاخص مطلوب دست پیدا کنند.
این مقام مسوول افزود: در ارتباط با موضوع حمایت از حقوق مصرف کنندگان نیز وضعیت دستگاه اجرایی استان بوشهر مطلوب است و براساس ارزیابی صورت گرفته میانگین امتیازی آنها 87 درصد است.
قلی پور ادامه داد: روند رو به رشد حمایت از حقوق مصرف کنندگان در استان بوشهر درحالی است که در مقطعی تمامی دستگاه های اجرایی این استان در سطح بندی ها نیز قرار نمی گرفتند.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.