به گزارش ایرنا، داریوش کرمپور روزیکشنبه درنشست بررسی مشکلات تامین آب روستاهای دشتستان افزود: در این ارتباط درحوزه روستاهای جنوبی شهر برازجان مرکز این شهرستان 2 چاه محلی در روستای نینیزک و بنداروز هر کدام با ظرفیت تولید یکهزار مترمکعب آب در روز وارد مدار تولیدشده و یک چاه با هدف افزایش پایداری آب مشترکان با ظرفیت تولید روزانه یکهزار و 600 مترمکعب در روز کارشناسی ژئوفیزیک، حفر و تجهیز و آزمایش پمپاژ شد که با انجام عملیات احداث خط انتقال تا پایان تیرماه وارد مدار تولید می شود.
وی بیان کرد: در ارتباط با روستاهای حوزه های شمالی برازجان گفت: در این حوزه 2 حلقه چاه با توان تولید 600 و یکهزار و 500 مترمکعب آب در روز کف شکنی و وارد مدار تولید شد.
کرم پور گفت: در این حوزه یک حلقه چاه دیگر نیز با توان تولید یکهزار و 500 متر مکعب آب در روز حفاری و تجهیز شده است که اکنون عملیات احداث خط انتقال آن در دست اجراست و تا پایان خرداد ماه وارد مدار تولید می شود.
وی یادآور شد: با توجه به پیش بینی کاهش ورودی آب از خط کازرون و لزوم انجام اقدامات لازم از ابتدای سال 1396با تشکیل نشست های کارشناسی موانع فراروی تامین آب روستاهای شهرستان دشتستان بررسی شد تا از این طریق مشکل تامین آب آنها به حداقل برسد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.