به گزارش ایرنا، یلدا دارابی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: با احداث این مرکز همه 10 شهرستان استان بوشهر صاحب مرکز درمانی ملکی تامین اجتماعی خواهند شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون کار ساخت درمانگاه های تامین اجتماعی شهرهای دیر، جم و پلی کلینیک برازجان توسط پیمانکاران آغاز شده است.
دارابی ادامه داد: همچنین کارهای مقدماتی عملیات اجرایی درمانگاه های تامین اجتماعی شهرهای خورموج و دیلم که در ابتدای سال جاری با حضور وزیر رفاه آغاز شد روند مطلوبی دارد و انتظار می رود با حمایت های خوب سازمان تامین اجتماعی همه این طرح ها در کمتر از دو سال به پایان برسد.
وی گفت: هم اکنون ارائه خدمات درمانی در پلی کلینیک برازجان و درمانگاه های تامین اجتماعی دیر ،جم و دیلم در مکان های استیجاری صورت می گیرد که با بهره برداری از مراکز در دست ساخت شرایط توسعه و ارائه خدمات درمانی مطلوبتر به بیمه شدگان فراهم می شود.
دارابی، توسعه طرح های کوچک را از برنامه های مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در سال جاری عنوان کرد و گفت: بیمارستان های مهر برازجان و نبی اکرم (ص)عسلویه از مراکزی هستند که در برنامه های توسعه ای این مدیریت قرار دارند.
وی اظهار داشت: مجوزهای لازم برای توسعه این مراکز گرفته شده و شرکت خانه سازی نیز اجرای آنها را عهده دار شده است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.