به گزارش ایرنا، محمد نجفی روز چهارشنبه در آیین افتتاحیه چهارمین دوره مدرسه فوبتال ایرانجوان خورموج افزود:
هم اکنون 12 بازیکن بوشهری در لیگ برتر فوتبال ایران بازی می کنند که بیشتر این بازیکنان در مدارس فوتبال این استان آموزش دیده اند.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر 48 مدرسه فوتبال در استان بوشهر فعالیت می کنند که 25 مدرسه مجوز رسمی دارند.
نجفی، بر نظارت بیشتر بر فعالیت مدارس فوتبال استان بوشهر تاکید کرد و افزود: مدارس فوبتال دارای مجوز رسمی و تحت ضوابط و مقررات فدارسیون فوتبال اداره می شوند و نقشی مهم در تربیت و پرورش فوتبالیست ها دارند و همه تلاش ما این است تا از فعالیت مدارس فوتبال فاقد مجوز جلوگیری شود.
وی ادامه داد: مدرسه فوبتال ایرانجوان خورموج یکی از مدارس خوب و استاندارد در استان بوشهر است که نقشی مهم در پرورش کودکان و نونهالان فوتبالیست شهرستان دشتی دارد.
نجفی بیان کرد: باشگاه ایرانجوان خورموج با 55 سال سابقه فعالیت ورزشی یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین باشگاه های ورزش در استان بوشهر و کشور و تقویت این باشگاه از مهمترین برنامه این هیات است.
فرماندار دشتی گفت: این شهرستان دارای استعدادهای بسیار خوبی در زمینه ورزش است که با تقویت و توسعه زیر ساخت های ورزشی زمینه برای کشف و پرورش این استعداد ها فراهم شده است.
عبدالله نادری افزود: در دولت تدبیر وامید 23 زمین چمن مصنوعی فوتبال در شهرها و روستاهای این شهرستان ساخته شده که امروز فرصت بسیار خوبی برای توسعه فعالیت ورزشی کودکان و جوانان فراهم کرده است.
شهر خورموج مرکز شهرستان دشتی با 40 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.