رئیس دانشگاه خلیج فارس روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در رشته تکثیر و پرورش فرزانه امانی، در رشته کشتی سازی شاهین توکلی و در رشته اقتصاد فاطمه صادقی فرد به رتبه نخست دست یافتند.
عبدالمجید مصلح افزود: در رشته مدیریت رضا آذرپرا حائز رتبه سوم شد و در زبان و ادبیات عرب نیز فاطمه جمالی موفق به کسب رتبه هشتم شد.
وی با اشاره به رتبه 33 بشری مطور پور در رشته زبان و ادبیات عرب ادامه داد: در رشته محیط زیست نیز شیوا راستگو رتبه هشت کسب کرد و در رشته های کشتی سازی، تاریخ و بوم شناسی میترا میرزا، هاجر سرخیلی و هادی کرم منش به رتبه دهم دست یافتند.
مصلح ادامه داد: در رشته کشتی سازی ابراهیم طهماسبی و داریوش ایلامی به ترتیب حائز رتبه های 6 و 12 شدند.
وی گفت: در اصول فرآوری آبزیان نیز خالد تجا رتبه 17 را کسب کرد.
رئیس دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: در رشته ژنتیک نیز زینب قنبری حائز رتبه 19 شد و سعید ترجمان نیز در ریاضی به رتبه 27 دست پیدا کرد.
وی گفت: در رشته آمار نیز خاطر حسین زاده رتبه 31 را به خود اختصاص داد و در گرایش صنایع نیز امین علیقلی همت آبادی حائز رتبه 38 شد.
وی با اشاره به رتبه های 36، 48 و 59 حسین کریمی، سپید زنده بودی و محمود همیشه بهار در گرایش اقتصاد افزود: در رشته حسابداری هادی میروکیلی، محمد دادور و فاطمه بحرینی به ترتیب حائز رتبه های 39، 89 و 102 شدند.
مصلح ادامه داد: در رشته مکانیک نیز حسین کاحسینی و علی کیانی به ترتیب رتبه های 109 و 300 را کسب کردند.
وی افزود: در رشته تاریخ نیز نرگس مداحی و فاطمه معظمی به ترتیب به رتبه های 52 و 140دست یافتند.
مصلح اظهارداشت: در رشته مدیریت صنعتی نیز غزاله صنعتی رتبه 115 را کسب کرد.
وی گفت: در رشته های دارو سازی و عمران نیز حسین فیروزی و علیرضا شاهوران به ترتیب رتبه های 236 و 279 را کسب کردند.
مصلح افزود: در رشته عمران مسعود نادری نیز رتبه 574 را به خود اختصاص داد.
وی افزود: دانشگاه خلیج فارس با حدود هفت هزار دانشجو در 29 رشته کارشناسی، 48 رشته کارشناسی ارشد و 13 رشته دکترا، جهت گیری خود را در حوزه کار آفرینی قرار داده و این دانشگاه از طرف وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به عنوان پایلوت دانشگاه کار آفرین انتخاب شده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.