به گزارش ایرنا، حسین درویشی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: هدف از اجرای طرح همای رحمت تامین امنیت غذایی و حمایت از اقشار آسیب پذیر و نیازمندان است که توسط حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر اجرا می شود.
وی بیان کرد: خانواده هایی که در مناطق محروم روستایی و شهری بویژه کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست، خانواده زندانیان، زنان سرپرست خانوار که از قبل شناسایی شده اند از بسته غذایی جمعیت هلال احمر بهره مند می شوند.
درویشی گفت: حوزه داوطلبان جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بهره مندی از همت والا و دستان توانای خیران و نیکوکاران برای دستگیری از محرومان و نیازمندان با رویکرد گستراندن سفره های مهربانی (آئین افطار) و توزیع بسته های غذایی بین اقشار محروم اقدام به فعالیت می کند.
وی یادآور شد: در همین ارتباط از اول ماه مبارک رمضان تاکنون 900 بسته مواد غذایی شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه، شکر، سویا، قند، کنسرو به همراه 10 سفره مهربانی (طرح افطاری به نیازمندان) در سراسر استان بین افراد نیازمند توزیع شده است.
درویشی با بیان اینکه طرح همای رحمت تا پایان ماه مبارک رمضان و در طول سال نیز اجرا می شود گفت: در رمضان سال گذشته 2هزار و 255 سبد غذایی و 38 سفره افطاری در استان بوشهر برپا شد.
وی افزود: هم استانی ها و مردم می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب اختصاصی کمک های خیران استان بوشهر 4978601304 نزد بانک ملت و یا با شماره گیر#5151*733*از طریق تلفن همراه در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.