نصرالله شفیعی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: مردم ایران هیچگاه جنایت هایی که سازمان منافقان با همکاری جهان سلطه و رژیم صهیونیستی بر این نظام و مردم روا داشتند را فراموش نمی کند و این جنایت ها در تاریخ به ثبت رسیده است.
وی اظهار کرد: سازمان منافقان از جمله سازمان هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نقاب از چهره برداشت و از فعالیت سیاسی وارد فعالیت های نظامی شد.
شفیعی اظهار کرد: سازمان منافقان با کینه توزی هرچه تمامتر از اول انقلاب تاکنون بیش از 17 هزار نفر از جوانان و مردم بیگناه و شخصیت های بزرگ سیاسی کشور را تنها به گناه انقلابی بودن به وحشتناک ترین شیوه قربانی کردند.
وی بیان کرد: بزرگترین سرمایه های نظام از جمله شهیدان بهشتی، باهنر، رجایی و سرداربزرگ اسلام علی صیاد شیرازی و عده ای از دانشمندان هسته ای این آب و خاک را تنها با هدف ضربه زدن به انقلاب اسلامی ترور کردند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: این گروه همان گروهی است که در دوران جنگ علیه صدام شعار می دادند ولی با رفتارهای منافقانه می خواستند به نظام لطمه بزنند و وقتی متوجه شدند نتیجه ای ندارد با فرار از ایران و پناه آوردن به حکومت بعث به طور رسمی همکاری خود را با صدام شروع کردند.
شفیعی یادآور شد: اعضای گروهک منافقین عناصر پلیدی بودند که در زمان جنگ با جاسوسی و گرا دادن به دشمن باعث کشته شدن مردم بیگناه زیادی از کشور شدند.
وی بیان کرد: آنها تلاش می کردند با همکاری صدام، آمریکا و اسرائیل قدرت را درایران به دست گیرند اما تاکنون تنها چیزی که عاید این تشکیلات شده شکست وبی آبرویی است.
شفیعی گفت: این تشکیلات که ادعای دفاع از ملت ایران را دارند درجایی که منافع حکم کند حتی در حق هواداران و اعضای خود نیز رحم نمی کنند و آنها را به طرز فجیعی ترور و به قول خود تسویه انقلابی می کنند.
وی یادآور شد: هرچند این سازمان در اول انقلاب خود را ضد آمریکایی و ضد امپریالیستی معرفی می کرد ولی کار به جایی رسید که بعد از انقلاب تاکنون به عنوان ابزار در خدمت اهداف آمریکا، انگلیس و اسرائیل فعالیت و دستور آنها را در مقابل کمک هایی که می گیرند اجرا می کند.
وی گفت: انقلاب اسلامی نقاب نفاق، دورویی، پلیدی سازمان منافقان را کنار زد و ماهیت پلید آنها را برای ملت ایران برملا کرد.
شفیعی افزود: این تشکیلات با این پرونده سراسر خیانت وجنایت امروز مدعی طرفداری از مردم ایران است و با همکاری جهان سلطه به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی هستند.
وی یادآور شد: این تشکیلات امروز نسل جوانی را که شاهد این جنایت ها نبوده است را مورد هدف قرار داده این درحالی است که ملت ایران هیچگاه جنایت های وحشیانه آنان را فراموش نمی کند و مانند همیشه با حرکتی انقلابی در مقابل توطئه های پلید این گروه که همواره به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق هستند، می ایستد.
شفیعی ادامه داد: سازمان منافقین بداند این گروه نیز همانند همه گروه های ضد انقلابی که خواستند مقابل انقلاب بیاستند و نابود شدند سرنوشتی جز نابودی و ذلت در انتظار آنان نخواهد بود.
وی گفت: آنها تصور می کردند در سال 1360 که وارد فاز جنگ مسلحانه شدند می توانند نظام جمهوری اسلامی را شکست دهند ولی موفق نشدند وبعد از گذشت 30 سال هنوز آنها و هم پیمانانشان در این توهم به سر می برند این درحالی است که نظام جمهوری اسلامی قدرتمند تر از گذشته در سطح ملی و بین المللی می درخشد و هیچ دشمنی توان شکست آن را ندارد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.