به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز شنبه در نشست با علما و روحانیون اهل سنت استان بوشهر افزود: مردم توجه ویژه‌ای به توصیه‌های علما و روحانیون دارند که باید از این ظرفیت بخوبی برای کاهش تنش آبی تلاش کرد.
وی بیان کرد: اعتقادات و باورهای دینی مردم می‌تواند در ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب موثر باشد تا بتوان تابستان را بدون مشکلات کمبود آب پشت سرگذاشت.
گراوند در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در این استان اهل تسنن و تشیع سال‌ها در کنار هم به صورت مصالحت‌آمیز با اتحاد و انسجام زندگی می‌کنند و این استان را به عنوان نماد اتحاد مسلمانان تبدیل کرده اند.
وی با بیان اینکه همزیستی و تعامل اهل تسنن و تشیع استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب به نمایش گذاشته شده اظهار کرد: اهل سنت در عرصه‌های اجتماعی سیاسی مانند انتخابات و راهپیمایی‌ها حضور فعالی دارند که نشان از اعتقاد قلبی آنان به نظام اسلامی و انقلاب است.
استاندار بوشهر، با تاکید بر تقویت اتحاد مسلمانان گفت: دشمنان این روزها بیشتر از ادوار گذشته در ایجاد تفرقه میان مسلمانان تلاش می‌کنند که باید اتحاد در بین مذاهب اسلامی برای خنثی شدن ترفندهای دشمنان تقویت شود.
گراوند با اشاره به اینکه اهل سنت استان بوشهر در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش آفرینی کردند افزود: در جریان جنگ تحمیلی، اهل سنت استان بوشهر 30 شهید تقویم انقلاب اسلامی کرده است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.