به گزارش ایرنا، حمیده ماحوزی روز سه شنبه در دیدار با فرماندار و مسئولان شهرستان دشتی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از موفق ترین ادارات استان بوشهر است و توفیقات و افتخارات حاصل شده نیز موید این ادعاست.
وی از حمایت و توجه فرماندار دشتی به مقوله فرهنگ و جامعه هنری دشتی تقدیر کرد و ادامه داد از فرماندار انتظار داریم با توجه به ظرفیت های بالایی که دشتی در عرصه فرهنگ دارد در بخش عمرانی و تعمیر و تجهیز فضاهای فرهنگی اعتبار ویژه ای برای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در نظر بگیرد.
فرماندار دشتی با تقدیر از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی از ادارات موفق و دارای مدیری سختکوش و فعال است و بدین خاطر ما نیز نگاه ویژه ای به این مجموعه داریم.
عبدالله نادری افزود: برنامه های این اداره با کیفیت است و درشورای اداری نیز مقرر شده یکی ازمسئولان انجمن ها به تشریح فعالیت ها و خواسته های خود بپردازند.
وی یادآور شد: ما همواره از هنرمندان به انواع مختلف حمایت کرده ایم و در تخصیص اعتبار در حوزه عمرانی نیز نگاه ویژه ای به این مجموعه خواهیم داشت ولی توقع می رود اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در بخش اعتبار فرهنگی حمایت بیشتری از هنرمندان این دیار کند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7206/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.