به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه افزود: ذات دولت آمریکا این است به هرچیزی که به سودش است حتی اگر برخلاف معاهده های بین المللی باشد برسد.
وی اظهار کرد: هردولتی که به تعامل با آمریکا اقدام کرده پشیمان شده است چون ذات جهان غرب بدعهدی و به فکر مصالح خود بودن است.
امام جمعه بوشهر گفت: هرگونه انعطاف در مقابل آمریکا ثمر بخش نیست و بیانگر ضعف ما خواهد بود.
صفایی بوشهری ادامه داد: نباید اقتدار و اقتصاد نظام را به برجام گره زد بلکه با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توجه به منابع سرزمینی، ایجاد زمینه سرمایه گذاری، توجه به نیروهای داخلی و حرکتهای جهادی باید مسیر خود را ادامه داد.
وی تاکید کرد: مساله آمریکا نیروی هسته ای و اتمی نیست بلکه مشکل آنها اسلام و انقلاب اسلامی است.
صفایی بوشهری اضافه کرد: بی آبرویی، بد عهدی، بداخلاقی، ظلم، ستم و قتل عام آمریکا در طول تاریخ به دنیا ثابت شده است.
امام جمعه بوشهر تاکید کرد: آمریکا بداند عمر ظلم، ستم و خیانت او در حال انقراض است و ایران و جامعه مسلمانان هرچه زودترمرگ آمریکا را خواهند دید.
وی با اشاره به دهم ماه مبارک رمضان سالروز شهادت حضرت خدیجه (س) افزود: حضرت خدیجه (س) در همه بحرانها در خط اول مقاومت بود و حق بزرگی بر گردن مسلمانان دارد به همین دلیل باید سالروز شهادت آن حضرت گرامی داشته شود.
صفایی بوشهری با اشاره به 15 ماه مبارک رمضان سالروز میلاد امام حسن (ع) گفت:
کریم اهل بیت نماد اخلاق، تعقل، وحدت، ولایتمداری، هدایت، صبر و شکیبایی است.
وی با اشاره به سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: حماسه سوم خرداد نقطه عطف تاریخ مبارزه ملت ایران در مقابل رژیم بعث عراق است و هیچگاه به فراموشی سپرده نمی شود.
صفایی بوشهری تاکید کرد: امروز نیز مردم همچون روزهای جنگ با اتحاد و همبستگی در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می کنند.
امام جمعه بوشهر با اشاره به سفر روز گذشته وزیر نیرو به استان بوشهر گفت: از برنامه های پیش بینی شده مسئولان برای برطرف کردن مشکل آب و برق استان تشکر می کنم و انتظار می رود با تلاش و پی گیری مسئولان این پروژه ها هرچه سریعتر به بهره برداری برسند و مشکل تاریخی آب استان برطرف شود.
6047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.