مسعود نیک تاج روز پنجشنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: باتوجه به امکانات و تاسیسات عظیم ذخیره سازی موجود در استان بوشهر، از لحاظ ذخیره سازی بنزین و نفت گاز (گازوئیل) در استان مشکلی وجود ندارد.
وی یادآورشد: ظرفیت ذخیره سازی سوخت استان بوشهر به اندازه ای است که در برخی زمان های اضطرار استانهای همجوار نیز پوشش داده می شود.
نیک تاج ادامه داد: مردم استان بوشهر هیچ دغدغه ای در خصوص تامین سوخت نداشته باشند و وقت خود را برای سوخت گیری در جایگاههای عرضه سوخت هدر ندهند.
وی گفت: روز گذشته 2میلیون و 700 هزار لیتر سوخت در استان بوشهر توزیع شد که نسبت به روند متوسط مصرف 70 درصد افزایش نشان می دهد.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر افزود: این استان با کشتی های سوخت رسان در سطح کلان با احجام بالا سوخت استان را تامین می کند و مشکلی ندارد.
نیک تاج ادامه داد: استان بوشهر روزانه یک میلیون و 650 تا یک میلیون و 700هزار لیتر بنزین و سه میلیون لیتر نفت گاز مصرف می کند و با توجه به زیرساختهای موجود در استان امکان تامین سه برابر این میزان سوخت نیز وجود دارد.
وی گفت: همچنین 180هزار مترمکعب گاز سی ان جی نیز که خود معادل 180 هزار لیتر بنزین است در استان توزیع می شود که با توجه به زیرساختهای موجود امکان افزایش توزیع تا روزانه 800 هزار مترمکعب معادل 800 هزار لیتر بنزین در استان میسر است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه بوشهر گفت: این میزان سوخت از 63 جایگاه عرضه سوخت (بنزین) و 35 جایگاه عرضه سی ان جی در استان توزیع می شود.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.