در ادامه این مطلب آمده است:جناب آقای کارلوس کی روش سلام. امیدوارم حال جنابعالی خوب باشد.
از ابتدای ورود شما به ایران عزیز تمام اخبار مربوط به شما را دنبال می کنم. چهار سال پیش در جام جهانی برزیل حضور داشتی و با یک امتیاز در رده آخر گروه قرار گرفیم و بازگشتیم. قبل از جام جهانی مقاله ای مرقوم نمودم با عنوان کی روش به خودش هم ظلم کرد و مهمترین قسمت مقاله این بود که بازیکنان فانتزی چون محمد رضا خلعتبری که نیم راه صعود تیم ملی را بر شانه داشت خط زدید. علی کریمی که می توانست یک نیمه عالی به بازی گرفته شود دعوت نشد. مجتبی جباری هم با دیدن حرکات مشکوک جنابعالی از تیم ملی خداحافظی کرد. سید مهدی رحمتی هم مورد کم لطفی شما قرار گرفت. تعجب بیشتر این بود که بیگ زاده مصدوم را برای تفریح بردید و جناب خانزاده که با تمام احترام به ایشان سطح بازی ایشان در حد تیم ملی ب هم نیست مسافر برزیل و روسیه کردید.
اما اتفاق نادر اعلام 24 بازیکن اصلی تیم ملی برای جام جهانی روسیه، دعوت از تعدادی مصدوم و و مجروح! است و از تیم قهرمان لیگ که بهترین خط دفاع داشته است یک مدافع هم دعوت نشده است. خط خوردن سید جلال حسینی نقطه تاریک لیست تیم ملی است.
کی روش نشان داد که چگونه افراد محبوب و متعصب را زمین گیر کند. چرا علی کریمی و جواد نکونام با کی روش زاویه دارند و چرا جناب تاج و فردوسی پور در برابر تمام اجحاف و بی عدالتی کی روش حرفی نمی زنند سوال بزرگی ست که باید به آن پرداخت. بازیکنی که در ایران در لیگ برتر یک نیمه هم نمی تواند بازی کند اما در تیم های درجه سه اروپایی بازی می کنند و بیشتر ذخیره هستند و یا در بازی نمره ضعیف می گیرند به عضویت تیم ملی در می آیند. اختیارات مربی تیم ملی تا کجاست .؟آیا سید جلال حسینی یا ووریا غفوری و کاوه رضایی باید خط می‌خوردند؟ امید ابراهیمی مصدوم را به تیم ملی دعوت می کنند اما حتی یک بازیکن از تیم پارس جنوبی جم که نزدیک به بیست هفته صدر لیگ حرفه ای ایران بود کسی حتا برای بازی های تدارکاتی هم دعوت نمی شوند.
به نظر شما این همه پول به کی روش داده ایم در جام ملتهای آسیا بالاتر از هشت تیم آمده ایم ؟ آیا صعود از گروه ما به جام جهانی با این همه هدر دادن سرمایه ملی برای کی‌روش و دستیارانش کار بزرگی بوده است. کی روش با حمایت کسانی که از او بهره برداری اقتصادی می کنند در فوتبال ایران یکه تازی می کند و با جسارت در برنامه زنده نود به اسطوره های فوتبال این سرزمین توهین می کند بدون اینکه کسی جرات جواب گفتن داشته باشد.
تیم ملی ایران با همین سید جلال حسینی بهترین خط دفاع مقدماتی جام جهانی را به دست آورد.مجله فرانتس‌فوتبال سید جلال را در تیم منتخب مقدماتی جام جهانی قرار داد. سید جلال بازیکنی بدون حاشیه و در خدمت تیم است اما درگیری های کی‌روش با برانکو باعث خط خوردن اکثر ستاره های پرسپولیس از تیم ملی شد. کمی به خودتان بیایید آقایان تاج و تیم فدراسیون فوتبال.
نابود کردن هموطنان ایرانی به دست سرسپردگان بنگاههای اقتصادی امری پسندیده نیست. اگر قرار است ما از گروه خود یک امتیاز از مراکش بگیریم یا نگیریم و از جام جهانی خداحافظی کنیم چرا لیاقت مردان خود را زیر سوال می‌بریم و بدون دلیل ستاره های خود را خط می زنیم. کی روش نشان داده است که حرفه ای کار می کند و حرفه ای تر از آن برای خود همیشه بازارگرمی دارد و این واقعا زجر آور است که تا بحثی می شود ده کشور را برای خود ردیف می کند که مرا می خواهند . بخدا قسم با داشتن این ستاره ها کوچکترین مربی وطنی هم میتواند ایران را با یک امتیاز از جام جهانی باز گرداند.
کی روش دیگر به خودش ظلم نمی کند او شعور ایرانیان را به تمسخر می گیرد.
تیم ملی امید ما الان کجای فوتبال آسیا و دنیاست. مگر کی روش تمام و کمال برای انتخاب مربی این تیم خط و نشان نمی کشد. الان جایگاه فوتبال ما در بدست آوردن سکوهای جام ملتهای آسیا و تیم امید کجا هستیم . بحث جالبی در بین بعضی ها جاریست که مربی به بازی بعضی ها اعتقاد دارد . اما مگر می شود خورشید را در آسمان ببینیم و بگوییم ما به پرژکتور اعتقاد داریم در حالی که خورشید را داریم . مثل نابود کردن محسن مسلمان توسط برانکو.
حق سید جلال نیست که اینگونه با سکوت فدراسیون و کارشناسان و عادل! فردوسی پور از جام جهانی بماند. فقط می گویم جناب کی روش تو با فوتبال ما را غارت کردی بعضی ها با سیاست بعضی ها با مظلوم نمایی. من از تو می خواهم لطفا از فوتبال ایران برو و بگذار شاید مربی دیگری در جام ملتها ما را خوشبخت نماید . تو برو و در کشورهایی که برای تو سر و دست می شکنند مربیگری کن. بخدا قسم برای مربیگری تیم ملی باید محدودیت زمان قایل شوند مثل دوره چهار ساله ریاست جمهوری، نه اینکه مربی بیاورند برای مادام العمر.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.