به گزارش ایرنا، عبدالله عمرانی نسب، روز یکشنبه در نشست با کارشناسان و مسئولان دفتر امور روستایی استان بوشهر افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده و حق آلایندگی به دهیاری های استان بوشهر پرداخت شد که با توجه به بودجه مصوب دهیاری ها و با نظر شوراهای اسلامی در روستاها هزینه شده است.
وی بیان کرد: عزم و نگاه دولت همواره به توسعه زیرساخت های روستایی است که در پی آن توسعه پایدار روستایی و دستیابی به اهداف بلند مدت اقتصاد مقاومتی اتفاق خواهد افتاد.
عمرانی نسب ادامه داد: پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با نرخ 4 درصد در مناطق مرزی و 6 درصد در سایر مناطق از محل صندوق توسعه ملی از جمله خدمات مهم دولت تدبیر و امید برای روستاییان است.
عمرانی نسب با اشاره به تخصیص تسهیلات درآمدزا به دهیاری‌ها اظهار داشت: برای توانمندسازی و ایجاد اشتغال و درآمدزایی پایدار روستایی، دهیاری‌ها باید طرح توجیهی خود را به دفتر روستایی استانداری ارائه و از تسهیلات موجود استفاده کنند.
وی افزود: روستاها دارای ظرفیت‌های بالا در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اشتغالزایی، فرهنگی و اجتماعی هستند که باید از این قابلیت‌ها برای حل مشکلات آنها استفاده کرد.
عمرانی نسب اظهارکرد: توسعه زیرساخت‌های روستایی و توجه به حوزه فرهنگ، امور اجتماعی و اشتغال‌زایی در اولویت برنامه های پیش بینی شده برای روستاهای استان بوشهر است.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.