اسماعیل کاظمی روز پنجشنبه به مناسبت 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی در گفت وگو با ایرنا افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر فعال است.
وی اظهار کرد: این شورا ضمن هماهنگی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی به اجرای دقیق ماده 8 آیین‌ نامه قانون دسترسی آزاد به اطلاعات کمک می‌ کند.
مدیرکل روابط عمومی استانداری بوشهر گفت: نامشخص بودن حیطه وظایف و درک نشدن جایگاه آنان از جمله گله مندی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی است که تلاش می شود با تشکیل شورای روابط عمومی این مشکل برطرف شود.
کاظمی اضافه کرد: روابط عمومی ها باید زمینه ساز تنویر افکار عمومی در جامعه باشند و با فرهنگ سازی مناسب زمینه را برای مشارکت مردم فراهم و به جریان دسترسی عادلانه و آزاد مردم به اطلاعات کمک کنند.
وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین دستگاه اجرایی با مردم و بخشی از نظام اطلاع رسانی به ‌شمار می‌ روند که به کمک رسانه‌ها و سایر ابزارهای ارتباطی می توانند بیانگر مشکلات مردم از یک سو و اقدامات و خدمات دستگاه اجرایی و دولت از دیگر سو باشند.
کاظمی، بر لزوم همگرایی و هم افزایی بین روابط عمومی ها برای تحقق شعار سال و اطلاع رسانی بهتر تاکید کرد.
وی افزود: روابط عمومی‌ ها به عنوان بازوهای اصلی اطلاع رسانی دولت در استان و شهرستان‌ها به حساب می آیند.
کاظمی، برگزاری تورهای رسانه ای، فعال سازی روابط عمومی فرمانداری ها و انتشار بیش از یکهزار و 400 خبر و گزارش از روابط عمومی استانداری را از جمله اقدام های مهم سال گذشته عنوان کرد.
وی گفت: امسال برای نخستین بار در روز روابط عمومی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی ضمن ادای احترام به مقام شهدا از موزه مردم شناسی و در قالب تور دریایی از طرح توسعه بندر بوشهر در جزیره نگین بازدید کردند.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.