سیف الله غلامی روز یکشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ازاین مجموع 1300 نفر زن و مابقی مرد هستند که در زمینه امداد ونجات، کمک های اولیه و مهارت داوطلبی آموزش دیدند.
وی گفت: فرهنگ بشر دوستی، پیشگیری و آمادگی در قالب آموزش همگانی، جذب و ساماندهی اقشار مختلف در همه رده سنی شامل غنچه های هلال، جوانان، داوطلبان و امدادگران از عمده اهداف و وظایف مهم جمعیت هلال احمر بوده که دراین شهرستان نیز به آن اهتمام جدی شده است.
غلامی اظهارکرد: این جمعیت 400 عضو فعال دارد و در برنامه ها و طرح های هلال احمر مشارکت چشمگیری دارند.
وی با اشاره به مصوبه سال 1396 هیات وزیران مبنی برمعرفی جمعیت هلال احمر به عنوان تنها متولی رسمی آموزش همگانی کشور افزود: در این ارتباط در حوزه آموزش و پژوهش با تاکید بر آموزش اقشار مختلف برنامه های متنوعی توسط این جمعیت درطول سال اجرا می شود.
وی گفت: طرح ملی خادم (خانواده آماده در برابر مخاطرات)، برپایی چادر و پاسخگویی به سئوالات مراجعه کنندگان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، مهارت های آتل بندی و خونریزی، توزیع اقلام، کتاب، کتابچه و بروشور و فراخوان شرکت در دوره های آموزش کمک های اولیه و امداد ونجات در این ارتباط اجرا می شود.
غلامی بیان کرد: هلال احمر شهرستان دیلم دارای یک پایگاه امداد ونجات جاده ای در محور روستای عامری است که از بدو راه اندازی خدمات فراوانی ارایه داده است.
رئیس جمعیت هلال احمر دیلم گفت: غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های شهدا، برپایی ایستگاه سلامت، پیاده روی و مسابقه نقاشی ویژه غنچه های هلال از عمده برنامه های این جمعیت در هفته هلال احمر است.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.