به گزارش ایرنا، ابوذر دهدار بعد از ظهر دوشنبه در نشست علنی شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: با توجه به شکل نگرفتن توسعه پایدار شهری در هفت محله جنوبی شهر بوشهر، در شورای پنجم نگاه ویژه ای به این محله ها معطوف شده است.
وی بیان کرد: فضای سبز، آسفالت کوچه های خاکی و احداث مکان های ورزشی و تفریحی از جمله کاستی های محله های جنوبی بوشهر است که انتظار می رود با بودجه اختصاص یافته بخش قابل توجهی از این نیازها برطرف شود.
دهدار اظهار کرد: مدیریت واحد شهری یک تجربه و روش موفق در دنیای امروز است و در این راستا هماهنگی دستگاه‌های اجرایی با شورا و شهرداری از اولویت های شورای پنجم بوشهر است.
وی اظهار کرد: همچنین با هدف احیای بافت فرهنگی تاریخی شهر بوشهر امسال 60 میلیارد ریال اعتبار به این امر اختصاص یافته است.
دهدار ادامه داد: بافت قدیم هر شهر نمادی از هویت و شناسنامه آن شهر به شمار می رود و تلاش می شود با تخصیص اعتبار لازم این میراث گرانبها احیا و نگهداری شود.
وی یادآور شد: به منظور روان سازی عبور و مرور و ترافیک شهری عملیات اجرایی دومین تقاطع غیرهمسطح شهر بوشهر تا پایان سال جاری در یکی از میدانهای غدیر یا مطهری آغاز می شود.
7212/6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.