به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز دیر در این آیین گفت: دانشگاه پرچمدار فعالیت های فرهنگی است و ارتقا و کیفیت بخشیدن به امور فرهنگی در دانشگاه از دغدغه های علمی به شمار می رود.
ˈعبدالعزیز بحرانی افزود: این مرکز دانشگاهی با 2 رشته تحصیلی کاردانی پیوسته در سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرد و هم اکنون با 20 رشته تحصیلی در فنی مهندسی علوم انسانی، پایه و ایمنی صنعتی مشغول به فعالیت است.
ˈوی اضافه کرد: 860 دانشجو در 27 هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، رفاهی و خدماتی این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.
وی حضور و فعالیت 80 استاد در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز بندر دیر را از سرمایه های این واحد دانشگاهی برشمرد و بیان کرد: پرونده ارتقای این مرکز دانشگاهی به واحد در دست اقدام و بررسی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر ادامه داد: 2 طرح دانش بنیان در حوزه آبزی پروری ( پرورش علمی میگو و ماهی در قفس) در دست اجراست.
امام جمعه دیر دانشگاه را مهم ترین زیرساخت توسعه و پیشرفت کشور دانست و گفت: انتظار داریم که استادان علاوه بر آموزش علمی، شخصیت معنوی و تربیت دانشجویان را در نظر بگیرند.
حجت الاسلام سید علی حسینی ضمن قدردانی از تلاش های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندر دیر افزود: دانشگاه باید در زمینه بحث کرسی آزاد اندیشی بیشتر تلاش کند و تدریس علم نافع و مرتبط با صنعت پیرامون را در دستور کار قراردهد.
دراین مراسم از 80 استاد این مرکز دانشگاهی با لوح سپاس و هدایایی قدردانی شد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.