به گزارش ایرنا، امیر نظری روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست ستاد نظارت گمرکات استان بوشهر افزود: دستگاه های مختلف مستقر در مرزهای دریایی از جمله اداره کل بنادر و دریانوردی، گذرنامه و سایر دستگاه ها نیازمند یکسری هماهنگی و تعاملاتی هستند که در این زمینه مدیریت یکپارچه این بخش ها به گمرک واگذار شده است.
وی بیان کرد: در این ارتباط در سال گذشته نیز در 23 دروازه ورودی مرز زمینی کشور کار مدیریت دستگاه های مختلف مستقر به گمرک واگذار شد.
نظری ادامه داد: هم اکنون کارگروه مرزهای مجاز با حضور دستگاه های ذیربط تشکیل شده و نشست های آن نیز بصورت ماهانه برگزار می شود.
وی افزود: هدف اصلی این کارگروه حل مشکلات بین دستگاه های مستقر در مرزهاست.
رئیس اتاق بازرگانی بندر بوشهر گفت: تجارت و بازرگانی به عنوان بخشی جدانشدنی از زندگی مردم استان بوشهر نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.
خورشید گزدرازی افزود: با توجه به شرایط پیش آمده برای صادرات کشور نیازمند تسهیل گری در حوزه تجارت و بازرگانی استان بوشهر هستیم.
وی اظهار داشت: در این زمینه اتاق بازرگانی نیز مصمم به حضور یکپارچه در کنار گمرک برای تسهیل فعالیت بخش خصوصی تلاش کند.
گزدرازی ادامه داد: از مدیریت جدید گمرک بوشهر نیز انتظار داریم با اقتدار عمل خود به بخش خصوصی اعتماد کند.
وی اظهار کرد: بخش قابل توجهی از امور بخش خصوصی به تهران ارجاع داده می شود که در این زمینه انتظار داریم راهکاری برای انجام امور در گمرک بوشهر و کاهش میزان ارجاع ها به تهران فراهم شود.
در این آیین از فعالیت های بهروز قره بیگی تجلیل و منصور بازیار به عنوان سرپرست ستاد نظارت بر گمرکات استان بوشهر معرفی شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.