به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه با دستور کار تکریم ومعارفه سه معاون فرمانداری افزود: در تلاشیم این طرح که توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به دولت ارائه شده در هیات وزیران تصویب شود.
وی اضافه کرد: پیش بینی می شود با اجرایی شدن این طرح جمعیت قابل توجهی از گردشگران داخلی و خارجی وارد خطه جنوب کشور از جمله دراین استان شوند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: گناوه از شهرستان های مهم کشور است که از قدیم تاکنون نام های بلندی به تاریخ ملت ایران معرفی و تقدیم کرده و در عرصه مقاومت در برابر استعمارگران و توسعه و سازندگی در زمینه تجارت بین المللی زبانزد و معروف است.
وی افزود: مزیت این شهرستان ارتباط با دریا و مراودت بین المللی است و باید برای مردم آن حداکثر امکانات فراهم شود تا از این ظرفیت ها بهتر استفاده کنند.
خورشیدی گفت: در تعطیلات نوروز امسال جمعیت زیادی از اقصی نقاط کشور وارد شهرستان گناوه شدند که گنجایش نداشت.
وی با بیان اینکه شهرستان گناوه با وجود تراکم زیاد جمعیت گردشگر خدمات دهی مناسبی به هموطنان در نوروز امسال ارایه شد از تدبیر و تلاش فرماندار و مسئولان ستاد خدمات سفر این شهرستان در این ایام تقدیر کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر افزود: با تلاش فرماندار و دستگاه های اجرایی شهرستان، فرمانداری گناوه در ارزیابی های سال 1396 وزارت کشور و بخشداران مرکزی گناوه و ریگ در جشنواره شهید رجایی نیز برتر انتخاب شدند.
وی گفت: باتوجه به ارتقای درجه فرمانداری گناوه، دارای 3 معاونت شده که علاوه بر معاونان عمرانی، سیاسی و اجتماعی، معاون برنامه ریزی و توسعه نیز اضافه شده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بیان کرد: در پست معاونت جدید برنامه ریزی و توسعه فرمانداری زمینه فراوانی برای کار وجود دارد که ارتباط با وضعیت اشتغال وتوسعه شهرستان از مهم ترین آنهاست.
فرماندارگناوه گفت: شهرستان از مجموعه مدیریتی خوب، پاک و لایق بهره مند است و در بین اعضای شورای اداری همراهی و همدلی تنگاتنگی وجود دارد.
سیدعلی پاک نژاد افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی عمل به قانون، نبود تبعیض و دوری از فساد را در دستور کار خود قرار دهند و باجدیت و جهادی در عرصه توسعه و رونق و خدمات رسانی به مردم تلاش کنند.
در این جلسه حسین امیری به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه، حسام منصوری مطلق معاون عمرانی و دانیال اسفندیاری به سمت معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری شهرستان گناوه معرفی شدند.
حسین امیری پیش از این مسئولیت معاون سیاسی اجتماعی و دانیال اسفندیاری سمت بخشداری مرکزی گناوه را برعهده داشت.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.