به گزارش ایرنا، معاون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتستان در این آیین گفت: با راه اندازی این ایستگاه ها شمار آنها به پنج ایستگاه کتاب در این شهرستان افزایش یافت.
علیرضا رهسپار افزود: در 2 طرح قبلی جمع آوری کتاب بیش از یکهزار جلد کتاب جمع آوری شد و در مرحله سوم این طرح نیز مردم شهر وحدتیه بیش از 100 جلد کتاب جمع آوری و تحویل نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهر شد.
وی یادآور شد: طرح جمع آوری کتاب از جمله طرح های مفید فرهنگ و ارشاد اسلامی است که با استقبال مردم و مسئولان روبرو شده است.
رهسپار گفت: سایت اهل قلم ویژه نویسندگانی است که می توانند با عضویت در آن از مزایای آن بهره مند شوند و صندوق اعتباری هنری ویژه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندانی است که می توانند به عضویت آن درآیند.
مسئول طرح پایتخت کتاب در این زمینه گفت: یکی از بهترین مزایای جمع آوری کتاب این است که کتابهایی که محصور شده به دست سایر خوانندگان برگردد و دوباره خوانده می شود.
پریسا امیری افزود: این ایستگاه به نوعی کتابخانه ای با سیستم بازاست که نه کتابدار و نه هیچگونه عضوی دارد و کتاب پس از مطالعه به جای خود برمی گردد.
شهردار وحدتیه گفت: مجموعه شهرداری و شورای شهر آمادگی خود را برای هر گونه حمایت از طرح جمع آوری و خرید کتاب اعلام می کند.
حسین عباسی افزود: اجرای طرح جمع آوری کتاب نقشی مهم در ترویج فرهنگ مطالعه دارد.
شهردار وحدتیه با بیش از 15 هزار نفر جمعیت در فاصله 90 کیلومتری شرق بوشهر واقع است.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.