نادر شفیع خدایی روز چهارشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: براساس بررسی و تحلیل نقشه های هواشناسی فعالیت این سامانه تا روز جمعه تداوم داشته و با فعالیت آن جو استان تحت تاثیر امواج ناپایدار قرار می گیرد.
وی بیان کرد: طی این مدت آسمان استان بویژه مناطق شمالی به تناوب ابری همراه با بارش پراکنده، گاهی رگبار پراکنده باران همراه با وزش تندباد لحظه ای و رعد و برق پیش بینی می شود.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت: عمده فعالیت این سامانه بارشی بر روی دریا پیش بینی شده است.
شفیع خدایی یادآورشد:در24 ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری تا نیمه ابری دربرخی نقاط افزایش ابر همراه با احتمال بارش پراکنده، گاهی رگبار پراکنده باران و رعد و برق و درجنوب استان همراه با وزش تندباد لحظه ای پیش بینی شده است.
شفیع خدایی ادامه داد:دراین مدت جهت وزش باد شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا 32 کیلومتر در ساعت و گاهی تا 36 کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی 14 تا 36 گاهی تا 42 کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
وی گفت: در 24 ساعت آینده ارتفاع موج در خلیج فارس30 تا 60 سانتیمتر گاهی تا 90 سانتیمتر و در سواحل جنوبی استان 60 تا 120 سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا 150 سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی ادامه داد: فردا زمان جزر اول دریا ساعت 03:34 دقیقه بامداد، مد اول ساعت 10:03 دقیقه، جزر دوم ساعت 17:14 و مد دوم ساعت 23:08 دقیقه پیش بینی شده است.
7212/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.