به گزارش ایرنا، روابط عمومی کمیته امداد روز چهارشنبه به نقل از سیدپرویز فتاح در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد شهرستان گناوه افزود:درسال جاری 10 هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سپاه احداث و به روستاییان فاقد مسکن تحویل خواهد شد.
وی اظهارکرد: در چندسال آینده مشکل مسکن مددجویان حل می شود و دراین ارتباط علاوه بر تعهدات سالانه ساخت مسکن از سوی کمیته امداد و دولت، مردم و خیران و سپاه متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نیازمندان روستایی و شهری این نهاد را یاری کنند.
وی بر دقت در پرداخت وام اشتغال به مددجویان تاکید کرد و گفت: هدف از پرداخت وام ایجاد اشتغال پایدار است و اگر فکر کنیم مددجویی نمی تواند از این امتیاز بخوبی استفاده کند بهتر است پرداخت نشود تا دچار مشکل نشود.
رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) افزود: دولت توافق کرده به مددجویان نیازمند شغل و دارای استعداد این نهاد تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کند و به زودی اجرا می شود.
وی اظهارکرد: در برخی استانها از جمله بوشهر 100 درصد تسهیلات اشتغال جذب و پرداخت شده و درسال 97 نیز این تسهیلات بیشتر تقویت می شود.
وی از همراهی خوب مردم، دولت و مجلس در کمک به نیازمندان قدردانی کرد و گفت: دولت و مجلس در سال گذشته در مصوبه ای مستمری مددجویان معیشت بگیر را سه برابر افزایش داد و امسال نیز بیشتر خواهدشد.
فتاح بیان کرد: باید بجایی برسیم که مددجویان به ادارات مراجعه نکنند بلکه به خانه های آنان رفته و مشکلات آنان را حل کنیم .
وی گفت: بالاترین کار در نظام اسلامی تکریم مردم است و اگر در نظام اداری اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم بخش بزرگی از مشکلات مردم وجامعه خوبخود حل خواهدشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.