به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز دوشنبه در آیین تجلیل از کارمندان جوان نمونه این شهرستان افزود: باتوجه به اینکه دولت تدبیروامید در استفاده ازظرفیت جوانان درحوزه های مدیریتی عزم جدی دارد، این شهرستان نیز در این ارتباط پیشقدم بوده و در آینده نیز از این قشر استفاده خواهد کرد.
وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی و فرهنگی بطور همزمان با پیشرفت سلامت توسط مجموعه دولت درشهرستان ارتقا پیدا کرده است.
طاهری، زمین های ورزشی چمن مصنوعی درشهر وروستا، تعویض کفپوش سالن ورزشی، احداث خانه کشتی و خوابگاه ورزشکاران، نور چمن استادیوم، بهره برداری از پلاتو و کلنگ زنی نگارخانه را بخشی از خدمات دولت در این شهرستان اعلام کرد.
طاهری با بیان اینکه برای توسعه و ارتقای گمرک این شهرستان طرح توجیهی تهیه و به مرکز کشور ارسال شده است، گفت: گمرک این شهرستان باید با کمک قشر لنج دار درامر صادرات و کالای ایرانی فعال شود.
وی اضافه کرد: دلسوزان نظام و انقلاب برای امیدواری بیشتر مردم و ایجاد نشاط درجامعه، عملکرد و خدمات دولت را درحوزه های مختلف به مردم بازگو کنند.
سرپرست فرمانداری دیلم گفت: استقرار دفتر نفت وگاز تحت عنوان مناطق نفت خیز جنوب در این شهرستان ضروری است.
بخشدار مرکزی دیلم گفت: جوانان در داشتن جامعه ای نوین، پویا و مطالبه گر نقش بسزایی می توانند ایفا و با خلاقیت و ارایه ایده های نو زمینه اشتغال دیگران را نیز فراهم کنند و به اشتغال در ادارات اتکا نداشته باشند.
محمدباقر گله گیر افزود: دولت با ارایه تسهیلات مناسب از اجرای طرح های اشتغال زایی درشهر وبویژه روستاها حمایت می کند و این فرصتی مغتنم برای بهره مندی از ظرفیت جوانان و توسعه شهرستان است که باید دراولویت قرار گیرد.
وی اضافه کرد: اجری طرح نشاط اجتماعی با رویکردهای فرهنگی، ورزشی، علمی و اجتماعی یکی از طرح های موفق دولت درتزریق امید وشادابی به جامعه است.
مشاورامور جوانان فرمانداری دیلم گفت: تقویت روحیه خودباوری، اعتماد به نفس، افزایش نشاط اجتماعی، تقویت امید به آینده در بین جوانان و الگو گیری جوانان از حضرت علی‌اکبر(ع) از عمده اهداف برپایی این آیین است.
محسن صالحی فرد افزود: دولت تدبیر وامید با بهره گیری از جوانان فرهیخته و مستعد در حوزه های مدیریتی به شعار خود دراین زمینه عمل کرد.
وی اضافه کرد: این شهرستان توانسته جوانان نخبه ای درحوزه های علمی، ورزشی و فرهنگ وهنر را به جامعه تحویل دهد.
در این همایش جوانان شرکت کننده به بیان مسایل و مشکلات پرداختند و در پایان از آنان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.
شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر قراردارد.
6164/7215/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.