به گزارش ایرنا، عبدالعلی علی عسکری روز یکشنبه در همایش علمداران خلیج فارس در بوشهر افزود: ملت ایران باید در مواردی که به اقتدار و امنیت کشور بستگی دارد، قدرتمندانه وحدت خود را حفظ کند.
وی بیان کرد: رسانه ملی که عهده دار ساماندهی افکار عمومی و بیان حقایق است باید بخوبی در انجام رسالت خود بکوشد.
رئیس سازمان صدا و سیما اضافه کرد: امروز ایران در معرض جنگ بزرگ فرهنگی و رسانه ای است و دشمنان تلاش می کنند با کارهای دیپلماسی و حمایت رسانه ای روی وحدت ملت ایران تاثیر بگذارند.
وی ادامه داد: در این شرایط حساس ملت ایران با وجود تبلیغات منفی دشمنان همانطور که در40 سال گذشته با مقاومت پیشرفت کرده و در قله عظمت و اقتدار قرار دارد، همچنان این مقاومت و ایستادگی را ادامه دهد.
علی عسکری یادآورشد: استکبار جهانی بداند در این هدف خود بطور یقین شکست خواهد خورد.
وی با اشاره به سخنان چند روزگذشته رئیسان جمهوری آمریکا و فرانسه مبنی بر اینکه موضوع موشکی ایران را باید در مساله برجام دخالت داد، اظهار کرد: بارها مدیران و مسئولان جمهوری اسلامی، دولت و تیم های مذاکره کننده اعلام کردند که توان موشکی ایران قابل مذاکره نیست.
علی عسکری تاکید کرد: برجام مختص مساله هسته ای است و استکبار جهانی قصد دارد، توانمندی دفاعی ایران که باعث اقتدار بیشتر اسلام شده است را با عنوان اینکه می خواهیم برجام را ادامه بدهیم از ما بگیرد.
رئیس سازمان صدا و سیما افزود: آمریکا باید بداند روبه افول است و در مقابل کوچکترین حرکت تهاجمی، میلیون ها بسیجی و جوانانی که جانشان را فدای این سرزمین می کنند را در مقابل خود خواهند دید.
علی عسکری گفت: آنها با دخالت دادن قدرت موشکی ایران دربرجام فتنه بزرگی را رقم می زنند.
وی یادآورشد: در شرایطی که ایران اسلامی تبدیل به یک قدرت منطقه ای شده دشمن تلاش کرد با تشکیل داعش برای جمهوری اسلامی مشکل درست کند که موفق نشد.
علی عسکری ادامه داد: در این ارتباط مثلث آمریکا، اسرائیل و عربستان سعودی با توطئه جدیدی تصمیم به تشکیل دولت اسلامی عراق و شام (داعش) گرفتند تا ضمن تسلط به این دو کشور، ایران اسلامی را ناامن و برای اسرائیل ایجاد امنیت کنند.
وی گفت: اما عراق و سوریه با استفاده از تجربه و توانمندی های ایران توانستند بر داعش غلبه کنند و همچنان ایران در کنار مقاومت خواهد ماند.
استاندار بوشهر گفت: این استان بیشترین مرز دریایی را با خلیج فارس دارد و به عنوان نگینی درخشان در کشور می درخشد و جایگاه ویژه ای از نظر نام، تاریخ و تمدن دارد.
عبدالکریم گراوند افزود: داشتن سابقه 100 ساله درعرصه مطبوعات، چاپخانه علوی و مدرسه سعادت گواهی بر ریشه تمدن استان بوشهر دارد.
وی اظهار کرد: امروز نیز استان بوشهر به دلیل برخورداری از منابع غنی زیرزمینی و سرمایه گذاری های انجام شده به عنوان پایتخت انرژی شناخته شده است.
گراوند با اشاره به سابقه بیش از 2 قرن مقاومت استان بوشهر در مقابل استعمار گفت: این استان در دوران دفاع مقدس نیز با حماسه آفرینی جوانان غیور خود از منافع و حریم جمهوری اسلامی محافظت کرد.
وی تاکید کرد: استان بوشهر در پاسداشت حریم ایران اسلامی استانی برخوردار از فرهنگ، تمدن، غیرت و مردانگی است.
در این آئین از خانواده شهدا و فرماندهان نیروهای مسلح در استان تجلیل شد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.