به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند شنبه در آئین روز جهانی کارگر درتامین اجتماعی بوشهر افزود:تحقق شعار سال به معنای حمایت از تولید، کارگر و کارفرماست و با عملیاتی شدن این شعار ضمن حفظ خط تولید و رونق اشتغال زمینه رونق اقتصاد در جامعه فراهم می‌ شود.
وی یادآورشد: پایبندی همگان در عملیاتی شدن حمایت از کالای ایرانی، تولید با کیفیت و مصرف کالای ایرانی سبب تقویت بازار کار و کمک به کارگر و کارفرمای ایرانی می شود.
استاندار بوشهر ادامه داد: پیشرفت، توسعه، تحرک اقتصادی و رونق خط تولید را مدیون تلاش کارگران هستیم.
گراوند تصریح کرد: کارگران و تولید کنندگان در اقتصاد جامعه نقش آفرین هستند و فعال بودن صنایع، کارخانه ها، عرصه کشاورزی و خدمات عمومی را مرهون تلاش کارگران هستیم.
استاندار بوشهر با تاکید براینکه رشد اقتصادی کشور منوط به رسیدگی به کارگران است گفت: همه دستگاه‌های مسئول مکلف هستند مشکلات کارگران را برطرف و یا کاهش دهند.
وی افزود: استان بوشهر بعنوان پایتخت انرژی با داشتن ظرفیت‌های مهم در بخش‌های مختلف اقتصاد کشور نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.
استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به اینکه یکی از سیاستهای دولت تدبیر و امید توسعه سازمانهای مردم نهاد است تلاش می شود با فعال شدن کمیسیون‌های کارگری مشکلات کارگران به کمترین حد ممکن برسد.
گراوند افزود: تشکل‌های کارگری از جمله مهمترین تشکل های غیردولتی هستند و خود را ملزم به حمایت از این تشکلها می دانیم به خصوص بازنشستگان باید مد نظر باشند چراکه آنها افتخار کشور هستند.
6047/6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.