به گزارش ایرنا حمزه اعتماد روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دیر افزود: با اعتبارات محدود دولتی نمی توان همه مشکلات آموزش و پرورش را برطرف کرد و مشارکت مردم و خیران ضروری است.
وی گفت: در چند سال اخیر نیکوکاران گام های خوبی در راستای توسعه آموزش و پرورش برداشته اند و نیاز است که از ظرفیت افراد خیر در امر تعلیم و تربیت استفاده کرد.
فرماندار دیر با اشاره به 12 اردیبهشت روز معلم اظهارداشت: همه دستگاه های اجرایی با همکاری مردم باید برای هرچه باشکوه تر هفته بزرگداشت مقام معلم با آموزش و پرورش همکاری کنند.
وی به نام گذاری سال جاری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری امسال را حمایت از کالای ایرانی نام گذاری کردند که این شعار باید چراغ راه در طول سال باشد و علاوه بر حمایت افزایش کیفیت تولدی داخلی ضروری است.
امام جمعه دیر گفت: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است که باید مورد توجه مردم و مسئولان قرار گیرد.
حجت الاسلام سید علی حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم افزود: روز معلم با میلاد امام زمان تقارن پیدا کرده و در این روز از معلمان به نحو احسن تقدیر تا سنگر فرهنگی تقویت شود.
وی گفت: دانش آموزان باید قدر معلمان را بدانند زیرا در سنگر مدرسه انسان متعهد و وطن دوست پرورش می یابد.
رئیس آموزش و پرورش دیر گفت: معلمان نقش پررنگی در بالا بردن سطح آگاهی جامعه دارند و این جایگاه باید ویژه دیده شود.
احمد عبدالله زاده افزود: امسال با حمایت مجموعه نفت عملیات اجرایی چهار مدرسه در دیر و 2 مدرسه در بردخون آغاز می شود.
وی گفت:در هفته بزرگداشت معلم 25 برنامه شاخص در شهرستان برگزار می شود که تقدیر از معلمان نمونه و بازنشسته، شب شعر استانی، دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غباروبی شهدای گمنام و برگزاری مسابقات ورزشی از مهم ترین این برنامه هاست.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.