به گزارش ایرنا، ندا عبدالله زاده روز دوشنبه در بازدید از طرح چرخ و فلک شهر بوشهر افزود: در نشست روزهای پایانی سال گذشته شورای اسلامی شهر بوشهر با سرمایه گذار طرح 9 اردیبهشت امسال همزمان با روز ملی شوراها زمان بهره برداری از طرح چرخ و فلک تعیین شد.
وی بیان کرد: اما با توجه به وضعیتی که این طرح امروز دارد تغییر قابل توجهی در مدت اخیر نداشته و راه اندازی آن در موعد مقرر امکان پذیر به نظر می رسد.
عبدالله زاده ادامه داد: با توجه به اینکه عملیات اجرایی ساخت طرح چرخ و فلک شهر بوشهر از سال 1395 آغاز شده است باید هرچه زودتر وضعیت اجرای آن تعیین تکلیف شود.
وی یادآور شد: طولانی شدن زمان اجرای این طرح باعث پیگیری شهروندان بوشهری شده است.
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این طرح باید ظرف مدت 18 ماه اجرایی می شد ولی تاکنون تنها سازه آن نصب شده و خبری از اتمام آن نیست.
اکبر توسلی افزود: در اجرای این طرح مقرر شد 39 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز اجرای آن را شهرداری تامین کند و 9 میلیارد ریال نیز آورده سرمایه گذار باشد.
وی یادآور شد: در حالی پیمانکار ادامه کار را متوقف کرده که تاکنون 32 میلیارد ریال از شهرداری بوشهر دریافت کرده است.
توسلی ادامه داد: تنها سود بانکی سرمایه گذاری انجام شده در صورت سپرده گذاری در یکی از بانک ها مبلغی قابل توجه می شد که قابلیت اجرا چند پروژه مهم را پیدا می کرد.
عملیات اجرایی طرح چرخ و فلک 80 متری بوشهر با ظرفیت 330 نفر و 42 کابین مجهز به وسایل سرمایشی و گرمایشی از سال 95 با 47 میلیارد ریال آغاز شد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.