به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز دوشنبه در نشست شورای معاونان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: رهگیری و انهدام بخشی از موشک های شلیک شده توسط استکبار به سوریه، آزاد سازی این کشور از دست تروریست ها و بیداری مردم جهان از جمله موفقیت هایی استکه ضربه سنگینی به حیثیت سیاسی و نظامی آمریکا وارد کرده است.
وی اظهار کرد: شلیک بیش از 100 موشک به خاک سوریه نشان دهنده طبع اقتصادی و نه طبع سیاسی و نظامی رئیس جمهوری آمریکاست و تجربه ثابت کرده آمریکایی ها هرگاه حیثیت سیاسی و نظامی خود را از دست رفته می بینند دست به عکس العملی می زنندکه توجه مردم جهان را به خود جلب کنند.
رزمجو در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: سپاه از ابتدای تاسیس تاکنون با وجود همه خدماتی که برای پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن انجام داده با مخالفینی روبرو بوده است.
وی یادآور شد: دشمن همواره با ترفندهای گوناگون و در برهه های مختلف زمانی همه تلاش خود را برای تضعیف توان و حیثیت سپاه به کار گرفته است اما سپاه با عملکرد خوب خود توانسته همه نقشه های دشمن را نقش بر آب کند.
رزمجو افزود: سپاه اقدامات موثری درزمینه های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، علمی و نظامی انجام داده است که از جمله مهم ترین و تاثیرگذارترین آنها می توان به مبارزه پیگیر و مستمر با تروریسم اشاره کرد.
6047/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.