به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد بعد از ظهر دوشنبه در شورای اداری شهرستان دیر افزود: این مخزن 10 هزار مترمکعبی ذخیره آب باید سال گذشته به بهره برداری می رسید که هنوز وارد مدار نشده است.
وی اظهار کرد: وارد مدار نشدن این مخزن آب، مردم شهرستان دیر را با مشکل کمبود آب روبه رو می کند.
فرماندار دیر ادامه داد: با توجه به خشکسالی های پی در پی و کمبود بارش همه باید در مصرف آب صرفه جویی و مسئولان نیز برای کاهش مشکلات ناشی از کم آبی تلاش کنند.
وی در رابطه با بوستان های روستایی امید در شهرستان دیر گفت: در دولت تدبیر و امید با هدف توسعه و عمران شهرستانها 15 بوستان امید با شش میلیارد ریال اعتبار در روستاهای این شهرستان احداث شد.
اعتماد افزود: شماری از بوستانهای امید موجود در شهرستان دیر به دلیل مشکل برق رسانی ، نبود امکانات و وسایل مورد نیاز قابل استفاده نیست.
وی با گرامیداشت 21 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن گفت: سال گذشته 100 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های عمران روستایی در شهرستان دیر هزینه شده است.
اعتماد در رابطه با شعارحمایت از کالای ایرانی افزود: با خرید کالای ایرانی زمینه پیشرفت، رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در جامعه فراهم می شود و مردم و مسئولان باید برای تحقق شعار سال تلاش کنند.
فرماندار دیر با گرامیداشت روز پاسدار و جانباز گفت: تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف حفظ ارزشهای انقلاب از ثمره های این انقلاب است.
اعتماد اظهار کرد: امروز سپاه پاسداران علاوه بر حفظ کیان اسلامی و حضور موفق درمیدان سازندگی با اقتدار و صلابت در راستای حفظ و صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.
امام جمعه دیر گفت: حمله جنایت کارانه آمریکا، انگلیس و فرانسه به کشور مستقل سوریه بر خلاف اصول و قوانین بین المللی است.
حجت الاسلام سید علی حسینی با اشاره به حمایت مردم سوریه از دولت بشار اسد افزود: این اقدام احمقانه آمریکا و هم پیمانش هیچ سودی برای آنان ندارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی همه برای تحقق شعار سال باید تلاش کنند.
حسینی اضافه کرد: خرید کالای ایرانی زمینه رونق اقتصاد و اشتغال را به دنبال دارد به همین دلیل مردم باید در استفاده از کالای ایرانی تعصب داشته باشند.
6047/7207**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.