به گزارش ایرنا،مجید خورشیدی روزچهارشنبه درنشست کمیته توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمانهای مردم نهاد مبارزه با مواد مخدر استان بوشهرافزود:در این راستا حمایت از بهبودیافتگان موادمخدر و ارایه راهکارهای اشتغال‌زایی از طریق مهارت‌آموزی از اولویت های برنامه های استان بوشهر دراین حوزه به شمار می رود.
وی یادآورشد:سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه مبارز با موادمخدر برای افزایش آگاهی جامعه از پیامدهای زیان بار این نوع مواد پیشگام باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر اظهارداشت:نقش مهم سمن‌ها در عرصه مبارزه با مواد مخدر پیشگیری و آگاهی بخشی به جامعه است.
خورشیدی گفت: مواد مخدر صنعتی بسیار خطرناک‌تر و خانمان‌سوزتر از مواد مخدر سنتی است که باید رویکرد مبارزه و مقابله با آن با جدیت بیشتری دنبال شود.
وی افزود: با هدف افزایش سلامت جامعه دور قرار دادن آحاد مردم از مواد افیونی مخدر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر در ادامه توانمندی هنرمندان استان در تولید محصولات صنایع دستی را مورد توجه قرار داد و گفت:برای معرفی و فروش این محصولات بازارچه‌های تخصصی صنایع دستی ایجاد می‌شود.
وی گفت: بازاریابی محصولات تولیدی بصورت علمی و دانش بنیان و استفاده از مشاوران گامی مهم برای رونق فروش محصولات صنایع دستی است.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.