به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز جمع در جمع نمازگزاران بوشهری با گرامیداشت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه با تاسی از خون پاک شهیدان در همه مولفه های قدرت ملی به توانایی های انقلاب اسلامی ایران در عرصه های ملی و منطقه ای افزوده است.
وی بیان کرد: استکبارستیزی از ویژگی های بارز انقلاب اسلامی ایران است که با کمک نیروهای مسلح و بویژه سپاه پاسداران این مهم تحقق پیدا کرده است.
رزمجو اظهار داشت: با دلاورمردی های پاسداران انقلاب اسلامی این انقلاب همواره برابر ترفندهای مختلف دشمنان مصون و استوار مانده است.
وی بیان کرد: سپاه با روحیه استکبارستیزی و مقابله با قدرت های استکباری در تقویت عزتمندی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گامی تاثیرگذار برداشته است.
رزمجو گفت: سپاه پاسداران با پنج نیروی دریایی، زمینی، هوا فضا، قدس و بسیج در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مصمم است و لحظه ای از این آرمان خود عقب نشینی نخواهد کرد.
وی افزود: علاوه بر دفاع از مرزها، سپاه در زمینه های بازسازی و محرومیت زدایی در کشور نیز گام موثری برداشته و توانسته مردم یاری و مردم داری خود را برای همگان اثبات کند.
رزمجو اظهارکرد: این نیرو سال گذشته در تحقق اقتصاد مقاومتی در استان بوشهر گام های موفقی بر داشته که تداوم این مسیر درخشان برای تحقق سال جاری مبنی بر حمایت از تولیدات داخلی نیز تلاش خواهد کرد.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.