به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز شنبه در آیین بزرگداشت عید مبعث در بوشهر افزود: حضرت محمد (ص) به عنوان تنها شخصیتی است که همه ذات اقدس الهی و فرشتگان بر وجودش صلوات می‌فرستند.
وی بیان کرد: مبعث رسول گرامی اسلام(ص) نهایت عنایت و رحمت الهی و هدایت عرشی به جامعه بشری و توفیقی برای مسلمانان به شمار می رود.
صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به آموزه‌های پیامبرگرامی اسلام اظهار داشت: همه عرصه‌های زندگی حضرت محمد آموزه و هدایت برای بشر است که باید از این فرصت برای رسیدن به کمال و سعادت نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود: اتحاد، وحدت و انسجام مسلمانان یکی از آموزه‌های آن حضرت است که باید بطور ویژه مورد توجه مسلمانان باشد.
صفایی بوشهری اظهار کرد: در این زمینه مسلمانان باید به ریسمان الهی چنگ زده و با بهره جستن از هدایت‌ها و آموزه‌های الهی و پیامبر گرامی اسلام از این فرصت برای سعادت جامعه اسلامی و کمال خود استفاده کنند.
امام جمعه بوشهر، وحدت امت مسلمان را ضرورت نخست دنیای اسلام دانست و گفت: دستور صریح قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) است که مسلمانان باید به ریسمان الهی چنگ بزنند و با هم متحد باشند.
همزمان با عید بزرگ مبعث در همه حسینیه ها و مساجد استان بوشهر برنامه های شادی و سرور برگزار شد و دوستداران آن حضرت با گرامیداشت این عید، بعثت حضرت رسول را به یکدیگر تبریک گفتند.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.