ه گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر افزود: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی نیروهای مسلح شامل ارتش قهرمان و سپاه عزیز در همه عرصه های صف، ستاد، تجهیزات و حضور عزتمندانه در جغرافیای بین الملل به خودکفایی رسیده است.
وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به دلیل اتکا به خدا، حرکت بر محوریت ولایت و در خدمت مردم بودن از محبوب ترین ارتش جهان به شمار می رود.
صفایی بوشهری با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگزاران نظام جمهوری اسلامی افزود: مردم و مسئولان بدانند اگر از مسیر گذشته خود خارج شوند در مسیر پسرفت قرار گرفته اند.
وی یادآور شد: یکی از انواع بلاها، بلای تدریجی است و تنها راه جلوگیری از گرفتار شدن به این عذاب ایمان، تقوا، اخلاق و خدمت به مردم است.
صفایی بوشهری با تاکید بر مردم داری مسئولان تصریح کرد: برخی از مردم بدون مجوز در حاشیه شهرها اقدام به ساخت و ساز می کنند که مسئولان در اجرای حکم عجله نکنند و قبل از آن با مردم صحبت کنند.
وی با بیان اینکه مردم باید در مجرای قانون عمل کنند اظهار کرد: مردم ما مردمی هوشمند و عزیز هستند و باید با آنها از سرادب، احترام و حفظ حرمت برخورد کنند.
صفایی بوشهری برضرورت برپایی نماز جماعت در مساجد تاکید کرد.
6047**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.