به گزارش ایرنا، علی نیکبخت چهارشنبه شب پس از شکست 6 بر یک تیمش از شاهین شهرداری بوشهر درجمع خبرنگاران افزود: دو تیم از لحاظ جسمانی با یکدیگر برابر نبودند و دلیل آن نیز استفاده بازیکنان شاهین از یک نوع نوشیدنی بود.
وی بیان کرد: دفاع چپ شاهین در دقیقه 94 گلزنی کرد و این یک امر غیرطبیعی است و دفاع راست شاهین نیز در دقیقه 80 در حالی که دست به سر داشت به زمین خورد و قادر به ادامه بازی نبود که این نیز طبیعی نبود.
نیکبخت افزود: دوندگی شاهینی ها در این دیدار فوق العاده بود و در هر جا که توپ جریان داشت سه تا چهار نفر دنبال آن می دویدند.
وی ادامه داد: این نوع اتفاق ها در سال های گذشته در تیم هایی مانند نساجی مازندران و آلومینیوم اراک نیز رخ داد.
نیکبخت ادامه داد: با همه این اتفاق ها منکر توانایی های فنی بازیکنان شاهین نیستم و برخی از آنها از جمله محمد محبی از قابلیت بازی در لیگ برتر برخوردار است.
وی ادامه داد: شهرداری بندرعباس در ادامه مسابقات شانسی برای صعود ندارد ولی با این حال باید از هم اکنون تیم شاهین بوشهر را لیگ یکی بدانیم.
سرمربی شهرداری بندرعباس ادامه داد: در دیدار امروز 6 بازیکن اصلی خود در خط دفاعی از جمله دروازه بان را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم که این کار را برای ما سخت کرده بود.
وی افزود: در نیمه نخست که از شاهین پیش افتادیم می توانستیم در ضد حمله ها اختلاف خود را به سه گل برسانیم ولی این مهم محقق نشد.
نیکبخت با انتقاد از کادر فنی تیم شاهین اظهارکرد: کادر فنی شاهین بوشهر در بازی رفت با بندرعباس از سوی کادرفنی شهرداری این شهر با دسته گل مورد استقبال واقع شد ولی با این حال در دیدار امروز کادرفنی شاهین به سوی کادرفنی ما نیامدند.
وی افزود: امیدواریم بوشهری ها مهمان نوازی خود را به پاشازاده (سرمربی شاهین) آموزش دهند تا دیگر شاهد چنین رفتاری نباشیم و از کادرفنی تیم حریف استقبال کند.
شهرداری بندرعباس با این شکست با هفت امتیاز در رده چهارم باقی ماند این تیم در هفته هشتم بازی ها میزبان نفت و گاز گچساران خواهد بود.
7212/ 6045
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.