به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان دیر تامین خودرو و آمبولانس امدادی از دیگر نیازهای ضروری هلال احمر این شهرستان است.
وی اضافه کرد: پارسال برای خرید قایق و تامین تجهیزات مورد نیاز امداد جاده ای هلال احمر شهرستان دیر، چهار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.
فرماندار دیر اظهار کرد: با توجه به تامین زمین برای احداث پایگاه امداد هوایی دوراهک در منطقه پارس جنوبی و شمالی، هلال احمر نسبت به احداث این پایگاه اقدام کند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: ارتقای هلال احمر دیر در 2 بخش فضا و تجهیزات امدادی در دستور کار قراردارد.
حسین درویشی افزود: با توجه به اینکه شهرستان دیر فاقد انبار امدادی و ساختمان اداری مناسب است برای تامین تجهیزات و ارتقای ساختمان اداری با همکاری فرمانداری این شهرستان تلاش می شود.
وی در باره فعالیت شناور امدادی هلال احمر در بندر دیر اظهار کرد: همزمان با هفته هلال احمر در اردیبهشت ماه امسال این قایق امدادی در ساحل دیر به آب انداخته می شود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر افزود: در زمان حاضر به دلیل نبود پزشک متخصص فعالیت درمانی در درمانگاه هلال احمر شهرستان دیر متوقف شده است.
درویشی ادامه داد: در صورت همکاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در تامین پزشک متخصص، هلال احمر آمادگی فعال کردن این درمانگاه را دارد.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان بوشهر قراردارد.
6047/7207**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.