به گزارش ایرنا، حمزه اعتماد روز یکشنبه در آیین تقدیر از راهداران شهرستان دیر افزود: در سال گذشته درکمیته برنامه ریزی 10 میلیارد ریال برای تقویت و خرید ماشین آلات راهداری به این شهرستان اختصاص یافت.
وی اضافه کرد: با توجه وجود شمار زیادی نقاط حادثه خیز در راه های پرتردد این شهرستان تامین اعتبار ملی برای تقویت و خرید ماشین آلات برای راهداری نیاز است.
فرمانداردیر بیان کرد: در دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف بویژه در راستای توسعه جاده و راه گام های خوبی برداشته شده است طوریکه 74 کیلومتر از بزرگراه بوشهر به سمت دیر در قالب پنج قطعه با پیشرفت 45 درصد در محدوده این شهرستان واقع شده است.
وی گفت: جاده میانی به طول 18 کیلومتر فاز اول و دوم آن به اتمام رسیده و فاز سوم به طول 6 کیلومتر کار زیرسازی آن به اتمام رسیده و در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید.
اعتماد در ارتباط با جاده وفاق افزود: اجرای طرح جاده ساحلی دیر - کنگان معروف به جاده وفاق که در کنار ساحل گذر می کند، چشم انداز جالبی برای توسعه و آبادانی هر 2 شهرستان است که نیاز به ادامه و پیگیری دارد.
وی ادامه داد: جاده غربی شهر دیر به سمت بخش بردخون که بسیار حادثه خیز و خطرناک است در دستور کار قرار گرفت و در زمان حاضر شهرداری دیر قطعه اول آن به طول یکهزار متر زیرسازی کرده و قطعه های بعدی آن توسط شرکت متانول کاوه و سیراف انرژی اجرایی شده است.
فرماندار دیر خواستار تعریض محور روستای جاشک به سه راهی دیر در بزرگراه سیراف شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان دیر گفت: از ابتدای طرح نوروزی راهداری این اداره اقدام به روکش آسفالت در پیچ های جاشک به طول هفت کیلومتر، لکه گیری جاده های روستایی، نصب حفاظ و گاردریل در پیچ های جاشک به طول 500 متر و بنرهای هشدار دهنده و رنگ آمیزی نیوجرسی و قرنیز پل های محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کرده است.
حسن زارعی افزود: نصب استوانه ایمنی و علائم و تابلوهای اطلاعاتی، هشدار دهنده، اخطاری و انتظامی در همه محورهای شهرستان، لکه گیری و برطرف کردن نشست های بزرگراه خورموج - کنگان و بالعکس با آسفالت، نصب تجهیزات سه دستگاه دوربین های سرعت سنج از دیگر فعالیت های نوروزی این اداره است.
وی، تعمیر ابنیه فنی و شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی مسیرها، گشت راهداری بصورت روزانه و رفع نواقص راهداری، استقرار ایستگاه اطلاع رسانی راهداری بصورت ثابت و سیار در سطح شهرستان برای ایام نوروز بصورت شبانه روزی را از دیگر اقدامات این اداره در نوروز امسال عنوان کرد.
در این آیین 25 راهدار که در ایام نوروز فعالیت داشتند با لوح سپاس و هدایایی تقدیر شدند.
شهرستان دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.