به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان افزود: تهدیدهای روز افزون دشمنان جمهوری اسلامی و رقبای سیاسی خارجی تلاش زیادی برای تهدید کشور دارند.
وی اضافه کرد: هم‌پیمانی برخی کشورهای منطقه با رژیم صهیونیستی بیانگر شرایط خاص در منطقه است که باید با وفاق داخلی این مراحل را پشت سرگذاشت.
خورشیدی، در بخش دیگری از سخنان خود به خرما به عنوان محصول استراتژیک دشتستان اشاره کرد و گفت: باید از این محصول حمایت ویژه شود تا صادرات آن بیش از پیش رونق گیرد.
وی بیان کرد: نام گذاری امسال به نام سال حمایت از تولیدات داخلی فرصت مناسب ایجاد کرده تا راهکارهای لازم برای افزایش صادرات محصولات کشاورزی شهرستان دشتستان و بویژه خرما اندیشیده شود.
خورشیدی با بیان اینکه کار چندانی برای فرآوری و تولید محصولات خرما در کشور انجام نشده است اظهار داشت: باید با فرآوری این محصول ارزش افزوده بیشتری برای آن ایجاد شود.
معاون سیاسی، استانداری بوشهر با اشاره به عقد قرارداد ساخت راه‌آهن بوشهر - شیراز گفت: این طرح نقشی مهم در توسعه و آبادانی استان بوشهر ایفا می کند.
وی بیان کرد: همت استاندار بوشهر این است که طرح های نیمه تمام را به سرانجام برسانیم زیرا تکمیل این طرح ها در رونق اقتصادی و توسعه استان تاثیرگذار خواهد بود.
خورشیدی، با تاکید بر بکارگیری بانوان در پست های مدیریتی اظهار کرد: در این ارتباط اولین بخشدار زن در شهرستان دشتستان منصوب و فعالیت خود را آغاز کرد که امیدواریم شاهد افزایش سهم بانوان در پست‌های مدیریتی باشیم.
وی تاکید کرد: همه مدیران باید نسبت به انتصاب حداقل یک معاون زن در دستگاه اجرایی تحت مسئولیت خود اقدام کنند و امیدواریم با شناسایی بانوان توانمند از ظرفیت‌های آنها استفاده شود.
خورشیدی با اشاره به همدلی و همراهی همه اهالی دشتستان برای اجرای جشن نورزگاه در این شهرستان، افزود: چنانچه مصوبه‌ای در شورای تامین داشتیم باید برای اجرای آن تلاش کنیم که در این ارتباط از همه مسئولان برای این کار منسجم تقدیر می شود.
7212/6043**
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.